)Een jodphurbroek heeft toch bredere pijpen? Maar rijdt het dan ook heel anders? Ik ben benieuwd, brand maar los...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)

Elja schreef:Geen flauw idee
Maar Jodphurs zij nrijschoenen he.. waaro mdan een jodphur brOek??
SisLeone schreef:Zitten ook met een elastiek onder de voet vast.
monteaura schreef:Sowiezo zijn chaps nutteloos. Ik doe ze nooit om en zou niet weten waarvoor ze zijn. Extra steun geven ze niet
guanacotje schreef:dat zijn toch die broeken met zo'n verschrikkelijk irritante elastiek die onder je voet zit en heerlijk gaat jeuken in je laarzen![]()
denk dat mijn mening over die dingen wel duidelijk is, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
De bedoeling is dat je die over je rijschoenen doet en dus kunt rijden zonder chaps. Hier in België zie ik dat eigenlijk bijna nooit, maar als je Engelse tijdschriften en boeken leest zie je dat vaak.
guanacotje schreef:dat zijn toch die broeken met zo'n verschrikkelijk irritante elastiek die onder je voet zit en heerlijk gaat jeuken in je laarzen![]()
denk dat mijn mening over die dingen wel duidelijk is, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
. Ik heb ze zelf niet, maar vind ze wel mooi. Bij ons in de ruitersportzaak zijn ze alleen wel erg duur vind ik
verootjoo schreef:Je moet ze ook over je rijschoenen heen doen, en niet ín je laarzen.