Petrie rijlaarzen voor 145 euro?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

anke2002

Petrie rijlaarzen voor 145 euro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 16:31

Hey!

Ik heb afgelopen week (volgens mij gister of eergister) een advertentie op internet gezien waar een winkel Petrie rijlaarzen te koop aanbood voor 145 euro. Nu zou ik net mijn laarzen aantrekken, maar ik pas ze niet meer! Daarom zouden nieuwe laarzen erg handig zijn en als ik 55 euro kan besparen is dat natuurlijk helemaal mooi.
Ik kan de advertentie waar Petrie's voor 145 euro worden aangeboden alleen nergens meer vinden.
Dus weet iemand ook van welke winkel deze advertentie is?

Groetjes Anke

Shira2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:38

Hoi hoi,

Je hebt denk ik, een advertentie van Het Drunens Ruiterhuis gezien.
Daar hebben ze elke winter leuke aanbiedingen met rijlaarzen, zadels etc. Een paar Petrie rijlaarzen kost €149.50. Maar ik zie dat je in Sneek woont, dat is misschien een beetje te ver weg voor je. Het voordeel dat je hebt valt in het niet bij de reiskosten die je maakt.

Veel succes
Shira

ginniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:58

Ik wil die advertentie wel zien of een site
voor maar 145 euro!! best goedkoop voor zulke rijlaarzen

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 18:55

Ligt eraan welk model het is; bij Hyporama hebben ze de Perfect nu voor 159,- ; dat vind ik zelf een hele mooie laars. Zou er iig niet zover voor gaan rijden, dus gewoon even in je omgeving kijken.
En pas je ne laarzen niet meer, omdat je voeten gegroeid zijn? Als het probleem bij je kuiten zit, kan je ze nl. op laten rekken of een rits in laten zetten, dan ben je veel goedkoper uit dan dat je nieuwe laarzen koopt.