Donderdag heb ik wedstrijd en ik zou graag jullie mening willen;
kan ik in deze manen stevige knotjes maken, die na een dressuurproef en een springparcour nog goed zitten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fun_Fun schreef:Anti Klit kan ook nog wel is helpen.
Sodera schreef:ANtiklit in manen?! Als ik dat voor mn neus krijg zeg ik vaak doe het lekker zelf!!! Echt niet dus! DAt glijdt je handen door! Nat maken met bier of water wil wel!!
Goed strak vlechten, en dan event. met naald en draad doen, maar daar moet je wel eerst even mee oefenen, en zo kort van te voren vlechten als je pony schuurt!
Sodera schreef:ANtiklit in manen?! Als ik dat voor mn neus krijg zeg ik vaak doe het lekker zelf!!! Echt niet dus! DAt glijdt je handen door! Nat maken met bier of water wil wel!!
Goed strak vlechten, en dan event. met naald en draad doen, maar daar moet je wel eerst even mee oefenen, en zo kort van te voren vlechten als je pony schuurt!
Fun_Fun schreef:Anti Klit kan ook nog wel is helpen.
missmiekie schreef:Eerst de manen 1 kant op doen, daarna even natmaken, in gelijke plukken verdelen(doe ze een beetje breed, dat is mooier dan 100 van die mini knotjes) dan vlechten maken, de eerste 2 slagen ietsje losser dan de rest(niet te los he!) en daarna met naald en draad opsteken, op als je met elastiekjes vlecht, dubbel vouwen(totdat jij hem mooi vindt zitten) en elastiekje eromheen
Lacuna schreef:vlechten met bier...
ik dénk dat ik weet wat ze bedoelen:
Trek een blik bier open. Kam de manen, neem een flinke slok, en maak je eerste vlechtje... Gaat het niet goed?
trek een tweede blikje open, en klok het achterover... probeer het opnieuw...
Gaat het nog niet goed, trek nog een blik open, kam de manen opnieuw, pak een elastiekje, doe het in de manen, vlecht het elastiekje... haal het opnieuw uit, vlecht nu de manen en doe er een elastiekje om... neem nog een blik bier...
gaat t no nie goe.. neemt dr nog eenen, en goat op zoek naer iemd die ut wel kan... zuip rest van krat leeg...
Vergeet op de ochtend van de wedstrijd niet je aspirines mee te nemen
Groetjes, Lacuna