vraagje over spulletjes bestellen via internet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

oryantje

vraagje over spulletjes bestellen via internet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 20:46

ik heb leuke rijlaarzen gezien op marktplaza en heb daar een bod op gedaan.
maar nu is mijn vraag hoe doe je dat met betalen en zo,en als ze nou niet goed zijn zit je er dan aan vast?of is er ook een manier dat je ze kan eerst kan bekijken en als ze goed zijn dan betaald? ik heb hier totaal geen ervaringen mee.
wie o wie kan me hier meer over vertellen en heeft hier ervaringen mee

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:28

Wat je het beste kunt doen is de laarzen gewoon ophalen ipv opsturen. Zo kun je ze zelf aanpassen en de kwaliteit beoordelen. Over het algemeen zijn er weinig verkopers waarbij je het product mag terugsturen als je het niet goed bevalt.

Zo zorg je er ook voor dat je geen problemen krijgt met de betaling.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:30

Normaal gesproken haal je het op als je in de buurt woont of het te groot is voor de post ofzo... Bijna niemand neemt iets terug als het hebt gekocht en het past niet ofzo.. dat is een risico dat je neemt. Meestal maak je geld over, plus de verzendkosten ( meestal 5,50 ) en als de verkoper dat dan binnen heeft, stuurt ie de spullen op... Het blijft een risico en soms maak je geld over maar krijg je je spullen nooit! T gaat echt ook vaak goed

oryantje

Re: vraagje over spulletjes bestellen via internet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 21:34

ik ben zo bang dat ik op gelicht wordt!!en onder rembours betalen kan dat

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:41

De meeste mensen doen dat wel ja Het is inderdaad goed oppassen Gaat het om een groot bedrag dan ? Dan is het idd wel gewaagd, ik koop eigelijke alleen maar kleine dingen via internet...
Met rembours kan je ook opgelicht worden, dan doen ze bijvoorbeeld een steen in de doos

oryantje

Re: vraagje over spulletjes bestellen via internet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 21:43

ik denk dat ik maar niet doe dan het gaat om 130 euro kan ik beter effe doorsparen voor een paar nieuwe thanksss

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:46

Dat zou ik dan ook doen ja je kan ook bij on-line ruiterportzaken kijken, die hebben vaak ook nieuwe voor minder geld en nemen vaak wel laarzen terug....

Succes!