Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

vlasta schreef:Springen met bandage's schijnt niet zoveel zin te hebben als ze een balk eraf gooien geven bandage's geen bescherming (heb ik me laten vertellen)

Xox schreef:Ik spring al jaren met bandages en bevalt prima. Gebruik bijna geen beenbeschermers. Zand gaat ertussen zitten en schuurt. Ik hou het bij bandages, die beschermen ook. Ken vele paarden met lichte beschaigingen voor op het been daar daar alleen het elastiek zit bij bijvoorbeeld de BR en de Eskadron. met bandages ook geen last van.
LauEef schreef:Xox schreef:Ik spring al jaren met bandages en bevalt prima. Gebruik bijna geen beenbeschermers. Zand gaat ertussen zitten en schuurt. Ik hou het bij bandages, die beschermen ook. Ken vele paarden met lichte beschaigingen voor op het been daar daar alleen het elastiek zit bij bijvoorbeeld de BR en de Eskadron. met bandages ook geen last van.
Dan heb je dus de beschermers te strak gedaan!! Veel te strak, heel die haren zijn daar afgestorven!!
Ik spring enkel met bandages als ik niet hoog ga, of ik doe bandages om de achterbenen.
Als ik echt hoog ga doe ik voor zeker beschermers om!!

Ymmik schreef:Ja dat weet ik schoentje.