Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)..
)
Gewoon rauw? Alleen 'het spul erin' of ook de 'schil'?
Terwijl het (volgens mij, heb niet geproeft ofzo..) hetzelfde als mais smaakt..carola schreef:Gerst (of wat het dan ook is) zorgt echt alleen voor meer 'spek' op het paard. Verder zit er niets in, geen vitaminen, mineralen, niets...

Ganna schreef:Tja hoor, hier nog iemand. Ilonk is in super conditie, maar vandaag zag ik voor het eerst haar ribben! Ze was al begonnen met afvallen, net als Tiko en Ed, maar nu ik haar ribben helemaal kan zien....
Als Ilonk hinnekte kon je haar ribben zien en dat vond ik wel mager voor een fjordje. Dus iets meer gaan voeren maar vandaag... kon ik dus gewoon haar ribben zien. Ik ga haar nu van graan afvallen (daar blijven ze schraal van) en haar voor dat deel ook brok voeren. Hoop dat het helpt, want dit is ook niet wat.
Nou ja, ik houdt jullie op de hoogte van m'n toekomstige gerst(?)-bevindingen.carola schreef:Ow ow... Dan moeten we het clubje van enduranceruiters met magere paarden maar gaan oprichten!![]()

)
Toen we het werk weer oppakte, en ik weer wat meer tijd kreeg, en er kortom alles aandeed om Navy weer happy te krijgen, kwamen de rolletjes ook weer terug.. en ik ben niet meer gaan voeren, misschien een half plakje hooi meer, en dat nog niet eens een weekje lang, dus dat was het niet. Ik heb het nu wel omhoog gegooit, ze krijgt in totaal 2 scheppen meer, maar dus alleen om het werk optimaal aan te kunnen. Nu weet ik dat Tiko helemaal goed in z'n vel zit (en op tijd ontwormd is.. was eind februari..) dus dat kan het bij Tiko niet zijn.