Ik heb 2 jaar geleden een paar gekregen en rij er nu nog mee. Bevallen me echt perfect. Het leer begint nu toch wel minder te worden (ik rij dan ook zo'n 4 keer per week mee). Het elastiek is nog steeds netjes.
Ik heb ze ook, van HH geloof ik. Ik heb ze 3 jaar gehad en het laatste jaar alleen gedragen op stal, dus niet tijden het rijden. Ze slijten idd best snel. Het elastiek blijft idd wel mooi. Die van mij zijn nu echt af dus ik heb ze laatst wegegooid.
Ik heb zelf mondoni lederen jodphurs, bevallen me prima! En als je netjes je jodphurs onderhoudt dan gaan ze ook lang mee(heb ze nu al 1,5 jaar,en doen het super,nog niks geen beschadiging,terwijl ik er toch elke dag mee rijdt,loop etc.)
Ik heb ze ook heel lang gehad, super fijn, maar ik wil ze denk ik niet meer. Ze slijten bij dagelijks gebruik wel erg snel en ik vind uiteindelijk dat je voet weinig steun heeft.
ik heb ze gehad.. Duurde superlang voordat ik ze ingelopen had en voordat ze lekker zaten, maar daarna zaten ze heerlijk..Ik heb er toen maar een maandje ofzo van mogen genieten en toen vielen ze letterlijk uit elkaar...