Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kris25 schreef:...(of de betreffende bit)...
)
irish_lady schreef:He dit wil ik even volgen! Bart is een oude manegevriend en oud instructeur van mij! Heb nog foto's van hem dat hij 10 is
Bart is sinds een paar maanden bij onze stal weg maar we hebben hier ontzettend veel lol met hem gehad
ik heb een e-mail gestuurd naar de hoefslag maar ze zijn pas 2 januari weer open, ik heb ze gevraagt het op te sturen ( ik heb bart een sms gestuurd welk nummer het was dus ik wacht af ) sidneylover schreef:irish_lady schreef:He dit wil ik even volgen! Bart is een oude manegevriend en oud instructeur van mij! Heb nog foto's van hem dat hij 10 is
Ow wat leuk heb je die foto op je pc, zou je me die kunnen sturenBart is sinds een paar maanden bij onze stal weg maar we hebben hier ontzettend veel lol met hem gehad
ik heb een e-mail gestuurd naar de hoefslag maar ze zijn pas 2 januari weer open, ik heb ze gevraagt het op te sturen ( ik heb bart een sms gestuurd welk nummer het was dus ik wacht af )