Nu vroeg ik me af,als ik ze dan toch maar over het zweetblad ga dragen;welke stijgbeugelriemen vinden jullie het prettigst(ze moeten echt niet rekken)en nog belangrijker,welke beschadigen het minst je zweetblad??
Dank U
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dobbel schreef:Mijn instructrice heeft haar zadel nu 7 jaar en draagt de beugels altijd onder het zweetblad en het zadel is in topconditie, hij ziet er nog als nieuw uit,
naar mijn mening schuurt elke beugelriemen het zadel kaal.
succes er mee.
.
Bitch schreef:Het schijnt dat die van Prestige dus geen schuurplekken maken op je zweetblad, althans daar reclameren ze mee. Ze zijn alleen niet goedkoop € 92,50...Het is ook wel heel zacht leer.

Eilandje schreef:Als je je stijgbeugelriemen onder het zweetblad doet, kunnen die toch niet losschieten in noodsituaties
Ik heb ook een nieuw zadel en heb de stijgbeugelriemen gewoon boven het zweetblad. Als er slijtage op komt is dat jammer maar niks aan te doen.
Die van Prestige van op dat fotootje zien er ideaal uit, net zoals Wintec webbers, dan heb je geen vervelende gesp.
Kris25 schreef:Ik heb zelf Stubben beugelriemen. Ik heb ze 5 jaar en ze zijn nog super mooi. Erg goede kwaliteit!