als ik moest kiezen was ik op die gezellige stal gebleven 
maar dat is je eigen keuze,
ik ben ook van stal verhuist. eerst stond ik bij de eigenaar van mijn pony, en toen hebben wij hem gekocht, dus moesten we ook weg uit de wei. en toen heb ik hem iets verderop in de wei. en dat was echt 10 x niks, ze stond de hele dag buiten in de modder. er was wel een stal maar die was veel te klein en ze had er even in gestaan en toen ging ze met haar kont tegen de achterkant van de stal en toen was letterlijk en figuurlijk de achterkant van de stal eruit. dus dat was echt niks, toen kregen we te horen dat we daar ook weg moesten. me pony had het daar ook niet naar haar zin en was zich steeds aan het vervelen en ging toen maar mensen aanvallen, en toen hebben we naar onze kennisen gebeld waar deze pony ook beleert is, die hadden nog een stal vrij en een week latyer gingen we haar verhuizen. het is wel een half uur fietsen voor mij maar ik kom er zo ongeveer langs als ik van school afkom. dus dan ga ik er naar toe, sinds mijn pony daar staat is ze echt vriendelijker geworden en heeft het er echt naar haar zin. ze staad nu ook vaak op stal en dat vind ze leuk, in de wei staan vind ze niet meer zo heel leuk en als het wat viezer weer of als het kouder word wil ze al weer naar binnen:P voor mijn pony is het van de hel naar een paradijsje gegaan
nou sorry voor dit lange verhaal 
maar moest het toch even kwijt,
je moet doen wat je zelf wilt en wanneer je pony zich er echt goed voelt. nog veel succes ermee he