Rhino

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Rhino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 19:22

Ik weet dat er een topic over loopt , maar ik heb even een specifieke vraag. Mijn paard staat in een groot weiland, in het bos. Nu hoor ik dus van de ene kant: Hartstikke gevaarlijk, via via kan je paard zo heel makkelijk rhino krijgen en dit is dé manier om je paard dood te laten gaan. Zelf ben ik nogal nuchter en heb zoiets van: Juist je paard buiten laten, krijgen ze een goede weerstand van (het is trouwens ook niet mogelijk om alle paarden binnen te zetten, maar het gaat even om de vergelijking) Ook andere mensen van stal zijn vrij nuchter hier over.. Maar hoe denken jullie hier nou over? En wat doen jullie nu het zo dichtbij komt?
(even voor de duidelijkheid, ik woon in steenwijk, 7 km verderop in Havelte is een rhinopaard geconstateerd)

xXIris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:24

als je je paard op stal kan zetten dan zou ik dat doen, want vogels kunnen het ook overbrengen. Manege waar ik rij heeft ook rhino gehad.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:20

Op MD staat in het sticky aangegeven hoe Rhino zich verspreid.
Als je na het lezen van dat topic nog vragen hebt, kun je een nieuw topic openen op MD.