Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

geweldig spul. Ik wil ook de spray gaan kopen, maar ik heb eerst nog anders spul dat op moet
Maar als de sprays net zo goed zijn als die doekjes ben ik verkocht sjakie schreef:had je van daaleman geen blok zadelzeep meegekregen? Meestal geeft hij van hetzelfde merk het blok mee en zijn eigen lederdressing (gele spul). Je bent niet verplicht de spray te gebruiken, maar zoals gezegd kan het makkelijk zijn als het snel moet
figora schreef:Ik verkoop spullen van CDM ik ben er erg tevreden over!! De zadelzeep gebruik ik zelf, heerlijk spul hoor! Ook de canter coat whitener, om witte benen snel witte te maken, werkt super. Ik denk dat je het zonder tweifel kunt gebruiken, anders zou je het toch ook niet krijgen bij je nieuwe zadel he!!
figora schreef:Ik verkoop spullen van CDM ik ben er erg tevreden over!! De zadelzeep gebruik ik zelf, heerlijk spul hoor! Ook de canter coat whitener, om witte benen snel witte te maken, werkt super. Ik denk dat je het zonder tweifel kunt gebruiken, anders zou je het toch ook niet krijgen bij je nieuwe zadel he!!