Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Alleen haar manen zijn niet meer wit nu, alleen wacht nu op beetje 'normaal' weer als dat nog komt, en dan ga ik ze wassen.
ladylay schreef:euhmmm.....de fokker waar mijn meisje van daan komt...{haflinger} die wast de manen en staat elke 1/2 weken....ziet er goed verzorgt uit...en het is veeeel beter voor de manen

0ojannekeo0 schreef:ladylay schreef:euhmmm.....de fokker waar mijn meisje van daan komt...{haflinger} die wast de manen en staat elke 1/2 weken....ziet er goed verzorgt uit...en het is veeeel beter voor de manen
het ziet er idd verzorgd uit. alleen is het juist niet beter voor de manen
En daarna onder het solarium... ladylay schreef:euhmmm.....de fokker waar mijn meisje van daan komt...{haflinger} die wast de manen en staat elke 1/2 weken....ziet er goed verzorgt uit...en het is veeeel beter voor de manen

Urielle schreef:ladylay schreef:euhmmm.....de fokker waar mijn meisje van daan komt...{haflinger} die wast de manen en staat elke 1/2 weken....ziet er goed verzorgt uit...en het is veeeel beter voor de manen
Als je warm water en een solarium hebt kan dat ook prima. Ik denk echter dat het grote gros van de mensen die dit leest het moet doen met een weitje met een stalletje erop of een simpele pensionstal met spuitplaats met koud water
In dat geval zou ik 's winters niet al te gek doen met wassen, zeker niet als je niet op concours gaat oid.