http://www.kimruitersport.nl/
ik heb namelijk een aantal weken geleden wat besteld, al paar keer een email gestuurd.
Maar ik krijg niks meer terug

Vandaar mijn vraag of iemand anders dit ook heeft ondervonden?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Het kan dus wel eens zijn dat het "bestelde" onderachterin de bus ligt..... en dat ik er dan niet aan denk om bij de eerst volgende wedstrijd dat eruit te halen.
En raken snel ondergesneeuwd aangezien ik per dag wel eens 75 peebees krijg
en kan ik er moeilijk bij
met een klein presentje voor het ongemak
anders had ik me helemaal de klere geschaamd
Natasha schreef:Ik wil nog ff meedelen dat je beter even iemand kan bellen voor je alarm slaat!
Makkelijk en snel.
Kim IS betrouwbaar.
Natasha schreef:Ik wil nog ff meedelen dat je beter even iemand kan bellen voor je alarm slaat!
Makkelijk en snel.
Kim IS betrouwbaar.
KiWiKo schreef:hahaha dames. Het kan inderdaad nog wel eens verkeerd gaan. Ik ben natuurlijk niet ingericht om via internet te verkopen, ik verkoop mobiel![]()
Het kan dus wel eens zijn dat het "bestelde" onderachterin de bus ligt..... en dat ik er dan niet aan denk om bij de eerst volgende wedstrijd dat eruit te halen.
Ook is mijn administratie er niet echt op ingericht. Peebees hier op bokt zijn voor mij moeilijk te administreren en onder te brengenEn raken snel ondergesneeuwd aangezien ik per dag wel eens 75 peebees krijg
![]()
En inderdaad ben ik al een tijd behoorlijk aan het kwakkelen, heb wat onderzoekjes lopen en naja......... gewoon niet goed dus![]()
het kan dus best wel eens verkeerd gaan, Nu wordt er gewerkt aan een nieuwe website met meer mogelijkheden EN een betere bestellingen administratie, Ook ben ik bezig met 80 vierkante meter opslagruimte zodat ik al mijn spullen overzichtelijk en makkelijk kan pakken....... nu zit de helft van mijn winkel in de bus, de aanhanger, en een stuk in mijn kleine opslagen kan ik er moeilijk bij
![]()
maargoed, bel me even morgen (vanavond hele avond lesgeven) en dan stuur ik het alsnog opmet een klein presentje voor het ongemak
![]()
Gelukkig betalen mensen bij mij altijd op factuur basisanders had ik me helemaal de klere geschaamd