Iemand connecties bij Petrie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Roxx

Iemand connecties bij Petrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 13:15

Ik heb op 13 april Petrie chaps besteld bij een winkel bij mij in de buurt. Aangezien ze op maat gemaakt moesten worden zou het wel even kunnen duren. Daar heb ik natuurlijk alle begrip voor.

Na vaak bellen en vragen waren dan eindelijk een paar weken geleden mijn chaps klaar! Ik blij! De vreugde was echter van korte duur: de maat bleek niet goed. Te smal en te hoog..........

Ze zijn weer teruggestuurd naar Petrie. Dit is nu alweer een aantal weken geleden. Helaas heb ik ze nog steeds niet terug. Zojuist heb ik met de winkel gebeld: Petrie schijnt tot na nieuwjaar gesloten te zijn.

Ik baal ontzettend, de winkelmevrouw zegt ook steeds dat ze er vreselijk van baalt, maar goed, daar heb ik niet zoveel aan. Het is op zich een heel aardig mens, dus om die nou uit te gaan foeteren ligt mij ook niet. Maar goed, eigenlijk kan het natuurlijk niet: na 8 maanden nog geen chaps!

Op 7 januari heb ik mijn eerste onderlinge wedstrijd met mijn nieuwe paard. Dan heb ik de chaps nodig. Maar goed, ik vrees dus dat ze er dan nog niet zijn. De mevrouw van de winkel zal in het nieuwe jaar gelijk bellen, maar ik weet nu al wat het antwoord is: "sorry meid, ik vind het echt heel vervelend voor je, maar.........".

Heeft iemand van jullie connecties bij Petrie? Misschien kan diegene iets voor me doen?

Roxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 13:24

Aanvulling op vorig bericht:

Ik heb op internet gezocht en Petrie gevonden: blijken ze deze week nog gewoon open te zijn!!! De mevrouw aan de telefoon adviseerde mij om de winkel te laten bellen want ze had een ordernummer nodig. Ik heb dus net de winkel gebeld met het verzoek te bellen.

Wordt vervolgd.............

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 13:46

Ik zou er zelf gewoon achteraan gaan en het ordernummer aan de winkel vragen. dan maar gewoon zelf bellen en dat je het niet vind kunnen. je zit al 8 maanden te wachten, dat is toch niet normaal!!

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 13:53

200 keer per dag petrie bellen denk ik! En een schadevergoeding vragen, omdat je al zo lang zit te wachten. Anders zou ik zeggen dat ze die dingen maar in hun kont moeten stoppen en een ander merk gaan bestellen.
Tis gelukkig een onderlinge en ik denk dat ze er daar wel begrip voor op kunnen brengen dat je je chaps nog niet hebt, je mag vast wel meerijden met waar je nu mee rijdt...

Roxx

Re: Iemand connecties bij Petrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 17:35

Nou, net een berichtje van de winkel op mijn voicemail:
"Volgende week levert Petrie nog uit, maar daar zit jouw order sowieso niet bij. Wordt dus waarschijnlijk januari". Zucht......... Ben benieuwd wanneer die mensen die volgende week hun bestelling krijgen besteld hebben. 1986 ofzo???

't Scheelt inderdaad dat de wedstrijd een onderlinge is. Bij onze club wordt nooit moeilijk gedaan over dat soort dingen. Maar goed, voor mezelf had het me gewoon leuk geleken om helemaal tip-top voor de dag te komen. 't Is de eerste keer dat ik mijn paardje "voorstel aan het grote publiek" dus ik was graag netjes voor de dag gekomen......

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:17

vind ik echt niet netjes van Petrie!! Vind dat ze daar wel even werk van mogen maken !

Udo2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:26

Ze hebben van Cavallo ook erg mooie chaps, misschien toch een ander merk proberen??

Roxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 12:57

Tja, als ik nu ergens anders ga bestellen heb ik kans dat ik daar ook weer maanden moet wachten......

Heb net een vriendelijk mailtje naar Petrie gestuurd. Als daar geen reactie op komt moet ik toch maar even m'n tandjes laten zien......