Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Dus zeker duidlijk dat ik het in 1 keer onthield
) Lusitana schreef:En heb je bijbehorende cursus gedaan, of knutsel je ook maar wat in de training van je paard? Dergelijke belemmerende tuigjes kunnen je paard namelijk gewoon naar de kl*ten helpen.
MissPromiss schreef:Lusitana.. dan kun je niets met je paard, je kunt moeilijk overal een cursus voor doen..
Zoals eerder in dit topic staat op de creasite een zeer geode beschrijving. Ik heb deze ook gebruikt, en het is echt héel makkelijk
(ik had het thui seen keer doorgelezen, goed plaatje bekeken en vervolgens uitgeprint.. maar ben met touw en ander gereedschap naar stal gegaan en mijn papier *dom* Vergeten.. het is me toch geluktDus zeker duidlijk dat ik het in 1 keer onthield
)

Lusitana schreef:Je meent het niet? Dat is schandalig! Bedankt voor die info trouwens!
Er is bv wel een heel boek bij de Abbot-Davies balancing rein, dat verwachte ik ook bij andere ingrijpende "tuigjes" (die beslist niet goedkoop zijn om aan te schaffen). Hoe weet je anders wat juist gebruik is?