Tip gevr. paard wil niet naar binnen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LuusjaH_RoaN

Tip gevr. paard wil niet naar binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 18:19

He,,heb ff jully mening nodig! Mijn paardjes willen sinds een tijdje niet meer naar binnen. Al regent het, of is het hardstikke koud,,het maakt ze allemaal niet uit. Als je ze dan op wil halen,,en je loopt helemaal naar achteren op het land (waar ze dan gaan staan) rennen ze van je weg en komen ze al helemááll niet meer. Met bix heeft geen zin, net zoals ze proberen op te drijven. Meestal halen we ze net voor het donker binnen, en als het dan donker is wil het al helemaal niet. We hebben ze nu al 2 x een nachtje buiten laten staan,,en dan willen ze de volgende 3 dagen wel komen!Maar dan na een weekje is het echt wel weer over,,en gaat het weer net zo slecht als eerst.
Heeft iemand hier tips voor?! Graaag..
Thnx! X LuusjaH
Laatst bijgewerkt door Belker op 19-12-05 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: MSN taal uit titel verwijderd

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:31

doe je niks met die pony's dan.
want dan zou je kunnen zeggen van je rijd ze s'middags en dan op stal.
of je maakt een schuilstal en laat ze buiten ofzo.
pony's die zich niet laten vangen kunnen echt vervelend zijn he
als je ze niet rijd gewoon altijd op stal voer geven, niet op het land voeren, vaste tijden ophalen, dan moet het wel lukken toch?

op bokt trouwens altijd gewoon nederlands he

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:53

nou laat je paarden gewoon lekker buiten staan Ze geven zelf al aan dat ze liever buiten staan, dus waarom zou je ze dan binnen zetten? buiten laten staan is veel beter voor ze, dus ik zou wel weten wat ik zou doen

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:54

snap het probleem niet
wees blij dat ze buiten staan, daar zijn ze tenslotte op gebouwd.

LuusjaH_RoaN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 19:31

Nou, ik wil ze wel graag naar binnen hebben, aangezien wij op 2 van de 3 rijden (en de derde niet alleen buiten wil staan). Als ik ze buiten laat staan komen ze nog meer in het haar, en scheren mag ik niet.
Maar als ik ga rijden is het ook geen probleem, dan haal ik m'n pony 's middags op en die zet ik dan meteen op stal. Die anderen komen dan vanzelf (jah het zijn meelopers die van mij ) Het is gewoon heel vervelend, en ik word er ook niet echt blij van..ik bedoel als ze van me weg rennen...
Ojah en dat Nederlands: Sorry, gaat vanzelf Zal d'r wat aan doen