Gister was er weer een wedstrijd bij mij op de manege, gewoon onderling. Een vriendin en ik deden mee met onze verzorgpaarden. Nou allemaal leuk en aardig, proefje gereden dat voor mijn gevoel wel goed ging, op wat fouten na. Uiteindelijk liep de hele dag dus op een grote teleurstelling uit en gingen we tamelijk gefrustreerd naar huis, met een 8e plaats en 109 punten, terwijl we er de vorige keer (toen het overigens veel slechter ging) 175 hadden.
Voor het hele verhaal zie:
viewtopic.php?f=15&t=509295
Nu zit ik dus met de vraag: Wat moet ik doen, manege of ponyclub?
Op de manege is het meestal wel leuk tijdens de lessen, maar met wedstrijden erger ik me telkens weer dood aan de vriendjespolitieken!
Er staat daar echter het paard van mijn dromen, het paard wat ik ooit wil gaan kopen, en eigenlijk vanaf deze zomer zou gaan leasen.
Het is nu echter zo dat mijn instructrice hem misschien gaat rijden en uiteindelijk uit wil brengen op wedstrijden. Dan kan ik hem dus niet leasen en al helemaal niet kopen.
Normaal gesproken zou ik op het moment dat duidelijk wordt dat ik hem niet kan leasen op de manege stoppen en bij de ponyclub gaan met mijn verzorgpony Gladstone. Ik zou dit graag doen maar gladstone is al 25 en er zal toch een moment komen dat ik hem niet meer kan berijden, en dan zou ik helemaal niets hebben..
Ik zit dus met een probleem want ik wil graag met Gladstone bij de ponyclub gaan rijden, maar ik wil Dancer ook niet kwijt..
Wat te doen?!
(sorry als het verhaal onsamenhangend is, ben een beetje gefrustreerd op moment
)