Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(weet alleen niet of het goed is voor de laarzen) en dan weer afspoelen met water Doe het al bijna 3jaar zo en de laarzen zijn nog heel 
Bij slaolie blijft alles er zo aan plakken bij mij
PriscaZ schreef:(mijn leren laarzen) Eerst met een vochtige spons, dan inspuiten met Petrie cleaning spray, dat uitpoetsen en het laatste vuil eraf halen. Dan kiwi schoenpoets in de magnetron, warm laten worden en hier mijn laarzen helemaal mee insmeren. Als je wilt dat je laarzen super gaan glanzen, dan kan je ze na het insmeren met kiwi schoenpoets helemaal oppoetsen met een panty.
(mag geen ijzer of blik in de magnetron) Damber schreef:Ik steek de schoenpoets altijd in de brand.... dan dekseltje er op en dan insmeren.....
Volgens mij gaat de magnetron zo niet lang mee(mag geen ijzer of blik in de magnetron)
Doe dat dus ook al vele jaren.
Kijk maar eens op haar site voor een preciese uitleg... www.anky.nl en dan naar webtips
(Dit is wel voor lederen laarzen) Mijn leren laarzen maak ik zelf gewoon geregeld schoon met zo'n speciale wax. Maar ik vind dat je leder veel beter en mooier schoon en glimmend krijgt