ervaringen met de shetpeesjes marktplaats?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

ervaringen met de shetpeesjes marktplaats?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 11:31

ik weet niet zeker of je marktplaats advertenties nou mocht bespreken oid maar er staan nu peesjes op speciaal voor de shets en mini;s.

heeft iemand toevallig ervaring met deze peesbeschermertjes?
ik vind ze er wel goed uitzien maar ben bang dat ze te groot zijn voor mn mini..

voor degenen die niet weten over welke ik het heb, ga naar marktplaats.nl, dan naar paarden --> toebehoren en kleding en vul dan peesbescherms in dan vind je ze wel

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 11:39

Kan je ze niet ruilen als ze te groot zijn ?

Vickelientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 11:44

Ik ken het probleem. Denk wel dat ze te groot zijn als je een mini hebt. Dan gaat het irriteren in de knieholte. Ik heb zelf hele fijne (simpele, maar goeie) kleine peesbeschermers. Zal vanmiddag even kijken welk merk.

anne_bento

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 11:46

ja ik heb zelf van die zwarte, die veel hier wel hebben die passen precies maar vond deze zulke leuke kleurtjes hebben omruilen kan denk ik niet... krijg denk ik geen geld terug en ik zou ze dan via internet bestellen dus iets anders uitkiezen bij hun word dan ook lastig..

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 11:48

Als je niet zeker bent van de maat, dan moet je dat soort dingen in de winkel kopen, dan kun je ze zien en weet je ook bijna zeker dat je het produkt nog kunt ruilen wanneer het niet past.

xx_Irisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 11:49

vraag of ze de langte willen meten : dan weet je in elk geval of dat past..
ruilen etc. zal allemaal vrij moeilijk gaan.

Marsu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 12:12

Die peesjes heb ik hier toevallig dit weekend in de winkel zien liggen voor 17,95. In veel meer kleuren zoals grijs, babyblauw, geel, rood en nog een aantal kleuren. Ik vond ze er wel goed uitzien. Ik denk dat ze zo'n 10cm hoog waren.

Vickelientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 15:30

annuh schreef:
ja ik heb zelf van die zwarte, die veel hier wel hebben die passen precies maar vond deze zulke leuke kleurtjes hebben omruilen kan denk ik niet... krijg denk ik geen geld terug en ik zou ze dan via internet bestellen dus iets anders uitkiezen bij hun word dan ook lastig..

Ohw, zo, Ja, tis wel saai inderdaad dat zwart.
Misschien kun je die mensen vragen of ze de lengte voor je opmeten? Suc6