Wie kent... "Gido"? Belgische springruiter??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Wie kent... "Gido"? Belgische springruiter??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 10:41

Wie kent ene Gido ik weet helaas zijn achternaam niet. Hij is een springruiter in Belgie. En ik weet dat hij meegedaan/doet aan jumping mechelen. Wie o wie kan mij verder helpen. Hij woont niet zover van Nederland af. Ergens aan de kant van limburg!!!
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 19-12-05 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 12:05

Guido de Keizer? Dat is de enige Belgische springruiter die ik ken. Vroeger les van hem gehad, maar die zal toch wel dik in de vijftig zijn nu, denk ik.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 12:09

hhhmmm hij is wel wat grijs geworden. Kun je me misschien een bschrijving van hem geven. En heb je misschien een foto van hem

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 12:22

Nee, geen foto, en het is ook al weer meer dan twintig jaar geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb. Ik kan je wel vertellen dat hij een erg donker uiterlijk heeft, Frans, zou ik zeggen, zwart haar, bruine ogen (dacht ik). Hij heeft een hele mooie springstijl en is een vriendelijk ruiter. Daarbij is het ook een vriendelijke en beleefde man(al kon hij streng lesgeven). Vond ik. Het komt mij voor dat hij nogal klein van stuk was, maar nogmaals, het is lang geleden. Maar ik had niet het idee dat ik (erg) omhoog moest kijken als ik tegen hem sprak (ik ben 1.65m).

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 12:48

ik denk dat we het over dezelfde wel zullen hebben. Hij praat ook zo rustig!!