stal fiechter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

piet12

stal fiechter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 20:29

Ik hoorde dat ze bij stal fiechter een groom zoeken.
Heeft iemand mischien meer informatie over deze stal?

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:51

FA -> VMR

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:52

Als je trouwens geinformeerd bent in die stal om te groomen, dan zou ik er gewoon een keer langsgaan en info vragen.
Als je zelf gaat, kun je waarschijnlijk een goed beeld krijgen van deze stal

amagun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:33

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:40

als je zelf gaat krijg je idd een heel goed beeld ervan, ik weet alleen dat ik er niet zo kapot van ben. Ik ben daar naar een paard wezen kijken: Z2, jazz, heeeeel braaf werd er gezegd
Dus wij komen daar: zitten ze er al op(waarom?? ) dus dat beest elke keer overal van schrikken(terwijl hij daar toch elke dag loopt, ik denk dat als een paard de bak kent hij niet elke keer hoeft te schrikken tenzij het gewoon een echte jazz is) zegt vervolgens die man van fiechter: Als hij braaf was geweest, had ik hem naar Amerika kunnen verkopen. Terwijl wij notabene nog extra gevraagd hebben of hij wel echt braaf is, want je weet het maar nooit met die Jazz'. Plus dat ik niet weg ben van de manier van rijden, laatst had ze een proef gereden, ging dat paard van dr in de staak, komt ze naar buiten schopt m helemaal verrot, nee ik vind het niet erg als je een paard op zn donder geeft, maar dit ging wel ernstig ver

geeek

Re: stal fiechter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 21:30

wil er toch nog even op reageren....

ik heb goede ervaringen gehoord van die stal en missmiekie
jou verhaal klopt niet helemaal hoe jij het hier beschrijft.......

oilily

Re: stal fiechter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 21:53

nou nu wil ik ook nog ff wat zeggen!!!!
ik vind het knap MISSMIEKIE dat je zo´n verhaal neer kan schrijven. ik was ook op de wedstrijd aanwezig en zoals jij het zegt klopt echt niet, jah hij staakte en ik denk dat menig iemand zn paard dan bestraft, misschien beloon jij je paard dan. maar zoals jij het beschrijft is echt onzin!!!op stal fiechter lopen mensen met liefde voor paarden, ik heb er ook een paard gekocht en ze hebben mij heel goed geholpen!!
ik rij elke dag met plezier op mijn paard mede dankzij hun begeleiding!!
tot slot wil ik nog zeggen als je al naar een paard gaat kijken van het zal wel zo´n rot jazz zijn ga je er toch niet heen!!!
goed dit was mijn verhaal wat je er mee doet moet jezelf weten maar iemand zo een slechte naam geven vind ik onterecht!!!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 22:00

rustig rustig! ik zeg alleen mijn negatieve ervaring, dat is een fout van mij, ook beetje overdreven over die wedstrijd!
even een rectificatie!
dit deel(hieronder) blijf ik bij, dat ik het niet vindt kunnen(we moesten 2 uur rijden, terwijl we er speciaal over gevraagd hadden, oftie braaf was)
missmiekie schreef:
als je zelf gaat krijg je idd een heel goed beeld ervan, ik weet alleen dat ik er niet zo kapot van ben. Ik ben daar naar een paard wezen kijken: Z2, jazz, heeeeel braaf werd er gezegd
Dus wij komen daar: zitten ze er al op(waarom?? ) dus dat beest elke keer overal van schrikken(terwijl hij daar toch elke dag loopt, ik denk dat als een paard de bak kent hij niet elke keer hoeft te schrikken tenzij het gewoon een echte jazz is) zegt vervolgens die man van fiechter: Als hij braaf was geweest, had ik hem naar Amerika kunnen verkopen. Terwijl wij notabene nog extra gevraagd hebben of hij wel echt braaf is, want je weet het maar nooit met die Jazz'.

De rest was een beetje overdreven van me, dat klopt(het was ook niet zo erg als ik beschreef, sorry sorry daarvoor)
Ik vind het een prima stal, super uitrusting ed, allemaal prima, de wijze van rijden verder: perfect(iig wat ik ook gezien heb)
Dus sorry voor mn mening, die was niet zo bedoelt! ik neem het terug!