Rubbermat voor in de trailer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Rubbermat voor in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 13:55

Ik ben op zoek naar een rubbermat, wel antislip, voor in de trailer. Ik wil er met de tijd een gietvloer in, maar aangezien ik dan het beste eerst de wanden kan vervangen (anders wordt dit moeilijker als alles netjes afgekit is en dergelijke) zoek ik voorlopig maar naar zo'n mat. Er ligt een gloednieuwe bodem in de trailer, heb nu een laag krul erin liggen maar vind dit niet echt handig, en direct op het hout is niet echt prettig.
Waar haal je goedkoop zo'n ding vandaan?
Heb gehoord dat er ook wel eens oude 'lopende banden' voor worden gebruikt?

sandr0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 16:11

even zoeken via google

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 16:30

Maar een nadeel van zo'n mat is wel, dat als je paard in de trailer plast, het eronder loopt, en dan verrot het hout erg snel, dan zou je elke keer die mat eruit moeten halen, en dan uitspuiten, die trailer en die mat, maar weet niet of je telkend die mat eruit kan halen

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 16:36

Wat een betere optie is, is een rubberen gietvloer, deze kun je er in (laten) gieten en zet zich helemaal vast langs de randen, geen lekkage idd, dus ook geen verrotte bodem

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 16:39

Misschien is het even een optie om te lezen...
Er staat dat ik een gietvloer wil maar daarvoor eerst de wanden moet vervangen, daar heb ik voorlopig nog geen tijd voor dus daarom een mat. En ik vind het niet erg dat ik die dan open moet slaan om de bodem te laten drogen, daarnaast heb ik er nu ook krul in, en durft mijn merrie niet te plassen op de trailer.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 16:44

Die gietvloer vind ik de enige optie, ik zou dan gewoon de boel de boel laten en wachten op nieuwe wanden.
Mijn paard staat nu ook direct op hout, in het voorjaar worden de wanden en bodem vervangen en giet ik er een gietvloer in
Gaat nu prima op alleen hout hoor, ik haal er even de tuinslang en de bezem over als hij er uit is.

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 19:28

Maar ik wil het dus anders. Heb er goed over nagedacht hoor. Vraag alleen waar ik rubbermatten kan krijgen.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:46

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:44

Ik heb me laten vertellen dat een gietvloer op een gebruikte trailervloer niet houdt, ik heb ook een houten vloer en een losse rubbermat. Mijn vorige paard plaste altijd op de trailer, hiervoor deed ik soort zaagsel tussen mat en vloer en aan het einde van de mat, bij de achterstang. Na gebruik, uitscheppen, vegen en dan mat dubbel klappen zodat het natte eronder ook kan worden weggeveegd en dan uitspoelen met schoon water, geheel zo laten om te drogen, met voordeurtje open. Trailer stond toen wel binnen, dus was drogen makkelijk. Mijn bodem is nog even goed als altijd. Wel na elke keer goed kijken of het onder mat droog is of niet

pruyssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 08:46