Wat is er mis met deze advertentie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Re: Wat is er mis met deze advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 14:14

visje schreef:
Het is me niet helemaal duidelijk.
Verder vind ik het, net zoals jullie, wel raar dat men in Spanje geen ruinen wil. Wij denken natuurlijk allemaal aan van die knappe Spaanse jongens op hun hengsten met haar tot aan de kniƫen, maar er zal toch vast iemand zoals wij rijden, op een ruin??? Het kan toch bijna niet dat er op de Spaanse markt geen ruinen worden verhandeld! Strange...


Vooral voor de doma vaquera (Spaans western) worden ruinen oftewel crusado's gebruikt. Die macho Spanjaarden willen echt niet op een ruin rijden maar op een hengst! Heb je ooit een Spanjaard een merrie zien berijden is not done daar. Merries zijn alleen goed voor de fok. Mijn moeder heeft een supermerrie tevens PRE met bewegingen om van te kwijlen, zodra ze ingereden is zullen wij ze eens een poepie laten ruiken!!

verania

Berichten: 2061
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Zaltbommel

hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 14:15

hoi,

Natuurlijk zijn er wel ruinen in spanje.
Maar niet zoveel het is vaak niet nodig om hem te laten ruinen.
De hengsten zijn erg braaf alleen wel temperamentvol NIET HEFTIG.
Ze zijn echt erg leuk die anda.. alleen niet voor iedereen geschikt.
Je moet van karakter wel rustig zijn en niet vandaag een paard kopen en morgen z willen zijn daar zijn de paarden niet van gediend.
Mijn volgend paard word zeker een andal..
Ik heb ook contact met iemand die in andal handelt.
Een zeer vriendelijk persoon en te vertrouwen persoon je kan ze zelfs op afbetaling kopen nou is dat niet makkelijk.

gr.