Lincoln

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

orion1996

Lincoln

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 11:04

Ik waag nog 1 keer een poging:

Ongeveer 7 jaar terug heb ik van mij ouders de toen 4 jarige bruine KWPN ruin Lincoln gekregen.
Na een jaar hebben wij hem verkocht omdat die eigenlijk te groot en te sterk voor mij was.

Hij is verkocht via Hipisch Advies Centrum Nederland (Janine Hordijk en Robbert Reinders), maar we hebben nooit te horen gekregen waar hij naar toe is gegaan of dat hij uberhaupt wel verkocht is. Het bedrijf is inmiddels failliet, dus het is ook niet meer te traceren via die weg.

Het gaat dus om LINCOLN, 7 jaar geleden verkocht via HACN in de buurt van Harderwijk.

Stamboeknaam: LINCOLN

Afstamming: WELLINGTON x VOLTAIRE

Geboortedatum: 28 of 29 Juni 1993

Kleur: Bruin (zwarte manen/staart)

Stokmaat: 1.80m (maar op zijn papieren stond 1.71m of ongeveer die hoogte)

Aftekeningen: links voor wit voetje, rechts achter witte sok, links achter wit voetje. Smalle bles (meer een druppel boven, in het midden heel dun en onderaan een soort ruit) en wit op zijn onderlip.

Bijzonderheden:

Lincoln had links achter een peesklap gehad, dus een verdikking op de pezen was zichtbaar. Op het spronggewricht van links achter had hij een draadwond litteken zitten (groot rond litteken). Hij mocht daarom niet springen.

Kent iemand dit paard misschien, of ben je de eigenaar (geweest), laat het mij dan alsjeblieft weten. Wij willen eigenlijk alleen weten of hij nog leeft en zo ja of het goed met hem gaat.

Je kan mailen op orion1996nl@hotmail.com of laat hier een berichtje achter.

Deze foto is van kort voor ik hem kocht in 97, maar dan hebben jullie een beetje een indruk.
Afbeelding