Trektocht, Wie weet een leuke?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Trektocht, Wie weet een leuke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 17:34

hey!

Ik wil met mijn vriendin in de zomervakantie (duurt nog even, maar je kan er beter te vroeg bij zijn als te laat ) op trektocht, maar we weten niet waar nou een leuke trektocht te doen is.

voorkeuren:

niet voor TE oud, want wij zijn dan 14 en rijden dan 3,5 jaar, en als we dan zitten tussen mensen van 18 ofzo, die 8 jaar of langer al rijden, dat is ook niet geweldig, en met een niet te grote groep.
En we willen niet langer dan een week

wie is er dus ergens op een trektocht geweest (maakt niet uit waar...) die helemaal tegek is? Ik hoor het graag, en als ze een site hebben... die er ook graag bij vermelden en wat er zo leuk aan was, en wat voor paarden, enzovoort, want dan weten we een beetje wat het is ! , zodat we ook een keuze kunnen maken

paardjj

Re: Trektocht, Wie weet een leuke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:55

Bij 't reelaer schijn je hele leuke trektochten te kunnen maken, verschillende vriendinnen zijn er geweest en die waren zeer enthousiast..! Op de site kan je het allemaal bekijken:

http://www.reelaer.nl/

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 18:09

ja, die lijkt me ook wel heel erg leuk, die had ik al bekeken, maar ik dacht... als ik er meerdere heb, dan kan ik daar uit de leukste kiezen
Want, hetzelfde als bij bijvoorbeeld het kopen van een paard, kan je pas na een aantal te hebben gezien een geschikte keuze maken toch?

Maar heel erg bedankt Mijn vriendin vond het alleen niet echt heel
leuk toen ik deze voorstelde dat het t/m 18 jaar ging, want dan zat je tussen die oude, maar volgens mij gaan er niet zo snel en veel mensen van 18 een trektocht maken... of wel?

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 21:33

p.s: als je wel eens van een trektocht ergens gehoord hebt, of een site met van die trektochten weet, of via nog een andere manier een trektocht weet/kent, maar je bent er niet geweest, dan mag je die natuurlijk ook zeggen he?!

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 21:47

Eeh... Jullie zullen vast niet in 't buitenland willen? De moeder en zus van m'n vriendin zijn 1 week op 'n soort van trektocht geweest in Frankrijk geloof ik, of Spanje of zo... Op Andalusiërs en Lippizaners, voornamelijk.. Was ook erg leuk volgens mij Maar wel behoorlijk duur... Maar mijn vriendin en ik hebben afgesproken dat we voor we 20 zijn (ben nu 14 ) één keer met z'n 2e (of meer) zoiets gedaan hebben in 't buitenland; op Arabieren of Andalusiërs

Maarja, daar zullen jullie vast niet naar willen kijken?

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 22:12

haha, neej wij willen gewoon lekker in ons eigen landje blijven
maar wel leuk dat jullie dat gaan doen lijkt me ook wel gaaf

Ik ben hier aan het vragen naar trektochten omdat ik zelf als ik op internet surf nooit echt uitkom bij wat ik zoek ik weet nooit waar ik dan moet zoeken
Dus dan maar zo.... heb ik ook gelijk de meningen van jullie

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 21:45

heeft niemand ooit eens leuke ervaringen opgedaan aan een trektocht(en) ?

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 00:04

1234 schreef:
heeft niemand ooit eens leuke ervaringen opgedaan aan een trektocht(en) ?

Jawel ,maar ik rij op eigen paard en zet alles zelf uit . Daar heb je dus niets aan.

Bij Leschevaux doen ze volgens mij ook trektochten.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 21:30

1234 schreef:
hey!

Ik wil met mijn vriendin in de zomervakantie (duurt nog even, maar je kan er beter te vroeg bij zijn als te laat , want we moeten als we een hebben gevonden ook nog inschrijven enzo, wat meestal van te voren gedaan moet worden. ) op trektocht, maar we weten niet waar nou een leuke trektocht te doen is.

voorkeuren:

niet voor TE oud, want wij zijn dan 14 en rijden dan 3,5 jaar, en als we dan zitten tussen mensen van 18 ofzo, die 8 jaar of langer al rijden, dat is ook niet geweldig, en met een niet te grote groep.
En we willen niet langer dan een week
En we hebben geen eigen paard, en willen dus bij een manege (of paarencentrum ofzow...) een trektocht gaan doen, en niet zelf maken

wie is er dus ergens op een trektocht geweest (maakt niet uit waar...) die helemaal tegek is? Ik hoor het graag, en als ze een site hebben... die er ook graag bij vermelden en wat er zo leuk aan was, en wat voor paarden, enzovoort, want dan weten we een beetje wat het is ! , zodat we ook een keuze kunnen maken

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 21:34

Ik ben ook op 't Reelaer geweest, en dat was echt top . Super geregeld allemaal en heel gezellig. En er zijn echt niet alleen maar mensen van 18.. Verschilt heel erg..

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 15:44

Smeejj schreef:
Ik ben ook op 't Reelaer geweest, en dat was echt top . Super geregeld allemaal en heel gezellig. En er zijn echt niet alleen maar mensen van 18.. Verschilt heel erg..

okeej bedankt! We zijn nu aan het kijken of we misschien daar gaan, of naar een andere, maar zoals ik overal hoor is het daar indd helemaal top Dus waarschijnlijk wordt het 't Reelaer!
Kun je me pb-en voor meer info over die trektocht?

fjordiezzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:12

het reelaer!!! haha

ik heb daar vorig jaar begeleid! je doet superleuke dingen en het is heeeel gezellig

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 11:18

zijn al die paarden die op de site ( www.reelaer.nl ) staan er allemaal nog? dat lijken mij echt super leuke en gezellige paarden vooral die friezen!!