Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Farouche2 schreef:Er zijn trouwens al topics hierover geweest over Myra...

. Ze vond het ook een aardige vrouw en (nog veel belangrijker) dat ze goed voor haar paarden zorgde
.
)

roos07 schreef:Hoi Myra,
Ik ben gisteren bij je langs geweest om te kijken naar je paarden. Ik vond dat je paarden er super bij stonden! Ook vertelde je eerlijk alle ins en outs van alle paarden. Ik kwam onverwacht langs en ondanks dat en de slechte weersomstandigheden heb je me super geholpen. Wat een gezeik deze topic zeg!!!
En er zijn ook genoeg mensen die wel positieve ervaringen met haar gehad hebben! Ik vind het idd ook goed dat je hier geantwoord hebt. Dan nog even over die Ankybandages, ik bedenk me net die bestaan helemaal niet?! Klopt het verhaal dan wel wat jou verteld is over die bandages Yvotje14? Of is daar de helft bij verzonnen?
. De paarden zijn leuk en je weet dat het geen Salinero's zijn. De prijzen zijn goed kwa kwalitiet paarden. Ze gaan allemaal de bak in of het land in elke dag en dat is bij de meeste handelaren niet het geval. De paarden staan er netjes bij.