harry's horse

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

harry's horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 14:04

Wat zijn jullie ervaringen met harry's horse? Zijn het degelijke producten die niet snel kapot gaan of gaat het allemaal heel snel stuk? Wat hebben jullie hiervan? Hoe is de kwaliteit van de dekens? Verschuiven deze naar achter of blijven ze fijn liggen?

Wie heeft ervaring met de zweetdeken met hals? Blijft het zweet erop staan of verdampt het goed? Worden de manen afgescheurd of niet? Wat hebben jullie ervoor betaald?

Harry's Horse® Fleecedeken met hals 'Deluxe.

Anti-pilling fleece. Afgewerkt met luxe gevlochten sierkoord. Drie borstsluitingen met nylon voering tegen schuren. Afneembare en elastische bilkoorden.

Maten 165 t/m 215 cm.

322.0065 Kleur zwart met sierkoord in zwart/goud gevlochten.
322.0068 Kleur navy met sierkoord in Iceblue/goud gevlochten.

Afbeelding

_Marije_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:26

Uh... ik heb best veel spullen van Harry's Horse ..Een martegaal, nou jah en nog heel veel dat ik nodig ben..Maar dat van mij is allemaal nog goed.. Ik vet het ook in en maak het schoon als ik het gebruik heb..en ik denk hoe zuiniger je op je spullen bent dan maakt aan de ene kant volgens mii( het niets uit waarvan je het hebt..Maar er zijn natuurlijk altijd nog uitzonderingen bij..Maar dat kun je nooit weten..Want ik heb ook wat van happy horse gehad en dat ging snel kapot maar soms is de kwaliteit van goedkopere merken even goed..

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:45

Zie dit topic: viewtopic.php?f=1&t=489753
Het algemene HH topic!!
Wat die deken betreft, heb de voorloper gehad, met kruissingels ging goed alleen de hals was in niet te vrede over, is heel krap

velinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 14:54

Bedankt!
Alleen staat er niks in over deze deken. En ik zou graag iets meer willen weten over deze.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 03:05

Dan kun je je vraag stellen in dat topic.