Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

lowara schreef:nou, 23 kilometer met de auto is toch best te doen? als je zelf een eigen paard zou hebben had je die kosten er ook allemaal bij, en deze eigenaar betaald dat allemaal en je clubkosten en concours kosten. ik zou het wel weten.
Margreet schreef:Ik denk meer in tijd dan in kilometers.
23 kilometer over de snelweg is een kippestukje, dezelfde afstand door dorpjes met stoplichten en drempels is een ramp...
Margreet schreef:Een dik uur reistijd op een dag dan dus. Dat vind ik wel veel om naar je paard toe te gaan. Spontaan "even" langs doe je dan ook niet vlug...

Margreet schreef:4x in de week is dat op zich wel te doen ja.
Ik weet niet wat verder je reistijd op een dag is, als je ook al lang in de auto zit voor bijvoorbeeld werk, dan krijg je er op een gegeven moment wel een sik van natuurlijk.
LiSSy schreef:ik ga idd ook met de auto naar school (openbaar vervoer duurt 1.5 uur, auto goed 20 minuten)
heb ook al gekeken of het vanuit school naar het paard en naar huis korter is dan van school naar huis en naar het paard en naar huis.
zit niet heel veer verschil tussen, kilometertje of 5 geloof ik

LiSSy schreef:lowara schreef:nou, 23 kilometer met de auto is toch best te doen? als je zelf een eigen paard zou hebben had je die kosten er ook allemaal bij, en deze eigenaar betaald dat allemaal en je clubkosten en concours kosten. ik zou het wel weten.
waarom denk je dat ik geen eigen paard heb dan... kan ik niet betalen

LiSSy schreef:Margreet schreef:Een dik uur reistijd op een dag dan dus. Dat vind ik wel veel om naar je paard toe te gaan. Spontaan "even" langs doe je dan ook niet vlug...
spontaan er even heen doe je dan idd niet![]()
ik zou 4x per week moeten komen, opzich nog wel duable.

LiSSy schreef:russel: als je even leest zie je dat RV (dus ook lessen) en concoursen voor mij betaald worden. ik heb dus alleen de benzine kosten waar ik aan moet denken.
tot voor kort reed ik 3x per week een paard op 16km afstand, dat was qua benzinekosten goed te doen.
ik heb nu ook standaard 1 dag vrij van school, dus zou 4x per week wat benzinekosten betreft wel te doen moeten zijn
Dan heb je zelf hier het antwoord al gegeven. Veel plezier met je nieuwe paard.