Iemand zoeken(buitenland) a.d.h.v. nakomeling

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

UniFlap

Iemand zoeken(buitenland) a.d.h.v. nakomeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 10:15

Hallo allemaal. Ik ga regelmatig op zoek naar afstammingen en nakomelingen van bekende paardjes van me.
Nu was ik zover gekomen dat ik een nakomeling van Fetida heb gevonden via Google. Dit is Je-Tida. Ik geloof dat de eigenaresse in Engeland woont, maar dat weet ik niet zeker..
Weet iemand van jullie hoe ik haar op het internet bijv met het engels telefoonboek op kan zoeken? Hebben ze dat in engeland wel?? En staat die wel op het internet?
Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen. Ik heb al een mail gestuurd naar een site waarvan ik denk dat dat haar rijvereniging is, en naar een bedrijf waar ik dezelfde naam ook op tegen kwam. (wat overigens weer in amerika was)
groetjesss

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 11:30

haar naam intypen en google-en?

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 12:42

Zo heb ik dit gevonden
Citaat:
Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen. Ik heb al een mail gestuurd naar een site waarvan ik denk dat dat haar rijvereniging is, en naar een bedrijf waar ik dezelfde naam ook op tegen kwam. (wat overigens weer in amerika was)

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:24

dat snap ik , je hebt die naam van dat paard gebruikt en toen dit gevonden, maar heb je ook de naam van die eigenaresse gegoogled? (nieuwe werkwoord?)

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:42

Hmm hier zit ik ook mee, alleen ik ben nog niet zover.
Ik zoek een paard wat naar Engeland is verkocht en heb ook al met verschillende mensen daar gemaild, maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn.

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 15:06

Ik heb ook de naam van de persoon ingegoogled
Ik heb toevallig vanmiddag een mail gekregen van iemand die rijd en dezelfde naam heeft Nu nog vragen of dit degene is die ik zoek

echt gaaf!!

Adriana, wat jammer zeg!

zoeken op de papa, en mama en mama's papa.. als je het nog niet gedaan had