stomerij die paardendekens stoomt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sidneey

stomerij die paardendekens stoomt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 20:46

hallo,

Ik wil mijn deken laten stomen (winterdeken) alleen ik zou niet weten waar. Het moet wel op zo'n manier gestoomd worden dat de deken WATERDICHT blijft. Wie weet een stomerij die dekens stoomt omgeving Numansdorp (lees: klaaswaal, oud-beijerland, stijen, etc.) En wat rekenen ze daar per deken?

groetjes marcella

Anita_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:23

Hoi,

Bij iedere stomerij stomen ze paardendekens volgens mij.
Bij ons in de buurt hebben we een stomerij die aan huis komt om de spullen op te halen, maar die is vrij duur.
Bij de supermarkt stomerij kost het zo'n 20 euro, en bij het wolwinkeltje hier in de buurt ook 20 euro.
Ik zeg er altijd wel bij dat ze het zo moeten stomen dat er geen chemische middelen worden gebruikt, dat lijkt me niet zo fijn voor de huid.
Ik neem aan dat ze de dekens ook waterdicht kunnen houden/ maken.

Chrissetje

Re: stomerij die paardendekens stoomt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:27

hier kost het voor een ponydeken 9 euro en een paardendeken 18 euro geloof ik!
maar wij zeggen gewoon dat het allemaal ponydekens zijn,merken ze toch niet

sidneey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 20:18

tsjaa, er zit er dus 1 op het dorp, en die doet het dus nu niet meer omdat de machines verstopt raakte. ja zou ik ook gewoon zeggen, wantje vanaf wanneer is het nou een paarden of pony deken (ik heb een pony met een deken van 195 cm. dusja zeg jij dan maar wat het is )