Hoe rijhal betaalbaar 'aankleden' voor evenement?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marja

Hoe rijhal betaalbaar 'aankleden' voor evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 19:46

Tja, zaterdag organiseer ik dus een Kur op Muziek avond, en eigenlijk zou ik het natuurlijk het mooist vinden als ik met de verlichting en aankleding net iets meer sfeer in de hal kan maken.

Echte grote bloemstukken lijken me vrij onbetaalbaar voor een 20x60 ring, zou je ergens nepbloemstukken/planten kunnen huren?

Heeft iemand goede ideeen of tips voor me? En ja, ik ben laat, maar ik bedacht me vanavond pas hoe sfeerloos zo'n hal met tl-verlichting eigenlijk is .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:54

misschien ergens (bv op de markt) goedkope stof kopen en kerst verlichting en daar wat crea´s mee maken?

suc6

mrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:59

Probeer aan kerstbomen te komen, is niet duur, zeker niet als je ze ergens zelf op gaat halen. Je moet dan wel bij een kweker aanloppen. Ze geven veel sfeer en zijn groot genoeg. Soms hebben ze bomen over die te groot geworden zijn...

Is er bij jou een brandschade winkel in de buurt, deie hebben ook vaak goedkoop allelei leuke dingen. Googel er maar eens op los.

RanouK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:00

Heb je een foto van de rijhal?

Marja

Re: Hoe rijhal betaalbaar 'aankleden' voor evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 20:04

Ehm, houdt er wel rekening mee dat ik totaal niet Crea ben en twee linkerhanden heb, mensen .
Daarom dacht ik ook meer aan het huren/lenen van iets kant en klaars. Bovendien is het overmorgen en heb ik al behoorlijk veel stress van de gewone organisatie...

De kantine is overigens wel al voorzien van een kerstboom en stukjes enzo, dat zit wel goed.

Samo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:45

Op ons concours hebben we planten/bomen geleend gekregen van de plaatselijke tuinder/kweker. Hij maakte reclame door daar zijn planten/bomen te plaatsen. Na het concours haalde hij ze weer op. Misschien kun je zoiets regelen met een tuinder bij jou in de buurt.

Marja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 20:51

Kijk, das een goed plan. Even bedenken welk bedrijf ik daarvoor kan benaderen. Thanx!

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:53

Als het dan maar niet te kijkerig wordt voor de paarden, anders is het niet zo'n beste reclame

Emeraldo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:32

Bij onze vereniging verhuren ze ook vlaggen. Vind ik er altijd erg mooi uit zien. Maar dan moet je natuurlijk wel gaten hebben om de vlaggen in te steken.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:08

wij doen swinters met de wedstrijden altijd een pak saagsel verstrooien in de bak, dan is het net of het gesneeuwt heeft in de bak, de paarden kijken er totaal niet naar om

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 09:34

Dan is de mijne er nog nooit geweest

Maar idd, plaatselijke kweker oid bellen of je daar planten van kunt lenen.

licht etc, lijkt me een moeilijker verhaal.

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 10:05

Fitzroy schreef:
Als het dan maar niet te kijkerig wordt voor de paarden, anders is het niet zo'n beste reclame

Tja dan moet je je paard maar leren dat er meer in de wereld is dan de dressuurbaan

Verder kun je van die bolcrysanten kopen staat best leuk bij elke letter.

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 11:07

ga naar eenbloemenzaak en vraag ofdat ze willen sponsoren en zeggen dat je dan reclame maakt voor hun

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 12:59

Breitling schreef:
wij doen swinters met de wedstrijden altijd een pak saagsel verstrooien in de bak, dan is het net of het gesneeuwt heeft in de bak, de paarden kijken er totaal niet naar om

dit doen wij ook altijd!
maakt de bak ook erg chique en het is relatief goedkoop om een stuk of 5 balen zaagsel erdoorheen te strooien.

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:11

ja een plantenzak vinden die sponsort,maar vrees dat je daar wat laat mee bent!

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:35

lowara schreef:
Breitling schreef:

dit doen wij ook altijd!
maakt de bak ook erg chique en het is relatief goedkoop om een stuk of 5 balen zaagsel erdoorheen te strooien.

wij gebruiken er 1 voor de hele bak anders zie je alleen nog maar wit

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:48

Citaat:
dit doen wij ook altijd!

wij gebruiken er 1 voor de hele bak anders zie je alleen nog maar wit

gnagna wij hebben een formaat Grand Prix bak, dus dan zie je 1 zo'n baal niet meer
misschien ook leuk, even je coniferen snoeien en samenbinden en een zooi kerstballen doorheen doen. deze kun je ook ophangen
iedereen heeft vast en zeker nog wel een bal of 10 over en groen kun je overal vandaan snoeien

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 23:56

hoe groot is zo'n bak dan? wij hebben ook best wel een hele grote bak

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 10:31

Breitling schreef:

Nou gewoon 20x60 hoor. Niet extreem groot dus.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 10:39

Je kunt van die guilrandes (schrijf ik het goed) kopen. Zijn van die groen slingers met lichtjes in! Bij ons schijnt ook de hele bak versierd te zijn gewoon echt te erg, maar dat zie ik morgen pas met de wedstrijd. De instructrice heeft wel zelf een krans gemaakt en die opgehangen!!

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:07

manie schreef:
Breitling schreef:

Nou gewoon 20x60 hoor. Niet extreem groot dus.

dan heb je dus aan 1 baaltje genoeg want die van ons is net zo groot volgens mij is die zelfs 20x80 maar dat weet ik niet zeker