waar afsluiten annuleringsverzekering voor vak met paard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

waar afsluiten annuleringsverzekering voor vak met paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 14:49

Ik ga volgende week met Tal een paar daagjes weg, maar stel ze loopt zaterdag met losgooien ineens wat op en ik kan niet, iemand een idee waar je je kan verzekering? Ik heb Meeus, de ANWB kon alleen als ze dan ook dood neerviel, maar zijn er nog andere?

droebel

Re: waar afsluiten annuleringsverzekering voor vak met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:06

Je verzekerd je toch gewoon bij het bedrijf waar je je vakantie geboekt hebt??

LadyVal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:11

je kunt bij bijna elke bank een annuleringsverzekering afsluiten. verder bij reisbureau's en de reisorganisatie waar je geboekt hebt.
dit moet alleen wel op tijd gebeuren,
en vaak zitten er voorwaarden aanvast waardoor er inderdaad eerst iemand dood moet gaan voor je iets vergoed krijgt.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 08:10

Het gaat er in dit geval om dat als Tal nog even wat oploopt en ik du smaandag niet kan, ik wel gewoon het geld terug krijg. De meeus verzekering "speciaal voor paard" geldt alleen bij ernsitige ziekte paard, nou daar heb je echt wat aan!

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:02

denk niet dat je dit verzekerd kan krijgen, maar je weet het pas zeker als je een verzekering belt. Ben bang dat je dus gewoon tot je op vakantie gaat je paard niet los moet gooien

Als je met je kind op zwemvakantie gaat en het kind krijgt op de laatste dag voor de vakantie een oorontsteking en mag niet zwemmen, dan valt dat ook niet onder je annuleringsverzekering volgens mij.
Niet alles is te verzekeren helaas....

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 16:27

Heb geinformeerd, en voor 1% meer is je paard ook verzekerd, en de term ernstig ziek omvat ook een misstapje met een medicinale verklaring. Heeft Tal even mazzel, mag ze toch nog los

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:14

een medicinale verklaring? een medische verklaring bedoel je zeker

worden je paar daagjes weg dan niet erg duur? Stel je paard doet een misstap op zondag, dierenarts rekent dan dubbel tarief en je zou maandag op vakantie gaan.....
tis te hopen voor je dat je gewoon op vakantie kan, veel plezier!

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 17:34

cissy schreef:
een medicinale verklaring? een medische verklaring bedoel je zeker

worden je paar daagjes weg dan niet erg duur? Stel je paard doet een misstap op zondag, dierenarts rekent dan dubbel tarief en je zou maandag op vakantie gaan.....
tis te hopen voor je dat je gewoon op vakantie kan, veel plezier!

haha ja die bedoel ik!
geloof me, de kosten zijn het waard. en voor een misstap zou ik de DA toch pas op Ma laten komen