voor de vierde verjaardag van mijn dochter wil ik graag een schabrakje voor haar Shetlander kopen. Liefst roze ofzo. Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
Mijn shetlanders hebben bijna allemaal Cob dekjes. Ik heb ook pony dekjes liggen, maar die passen niet onder al mijn zadels(en ik wil graag alles door elkaar kunnen gebruiken).
Ik heb twee dekjes te koop. Ze waren iets ruim voor mijn shet van 87 cm. Ze zijn alleen gepast. De kleur is donkerblauw en oranje. Als je interesse hebt, hoor ik het wel.
Volgens mij kunnen ze gewoon een Pony maat hebben hoor, onder een shetlanderzadel past dat denk ik wel. Te koop bij verschillende ruitersportzaken. Voor een groter zadel maat Cob.
Ik heb laatst op www.paardenshop.nl een knalroze shabrak besteld voor mijn haf. Van het vorjaar krijgen we ook een shet bij en dan ben ik van plan hetzelfde shabrak voor hem te bestellen. Voor mijn haf had ik een full en die viel iets ruimer uit. Voor mijn shet wil ik dezelfde alleen dan in ponymaat. De kleur is pink en kost 19,90 inclusief verzendkosten.