Alleen ben ik nog niet vaak bij een onbeleerd paard wezen kijken, dus ben ik bang dat ik weer van alles vergeet waar ik op zou moeten letten,
ik heb de volgende dingen bed8 dus als jullie nog toevoegingen hebben, hoor ik ze graag!!!!!
* karakter, hoe ze dus reageerd op mensen en als het mogelijk is op soortgenoten.
*opvoeding, hoe ze dus is met, poetsen, hoeven optillen, mee lopen aan halster, ook in hoeverre ze geleerd heeft dat de mens haar meerdere is.
*hoe ze verzorgd is, inentingen, wormenspuiten, hoeven,vacht, en of ze dus gezond en alert reageert, zoals een gezond paard dat zou doen.
an het los lopen in de bak, of misschien aan de longe als haar dat wel al geleerd is, op de gangen maar ook hoe ze word opgejaagd, met stem of zweep*exterieur, of die correct is, misschien nog een beetje overbouwd oid omdat ze nog in de groei is maar, in grote lijnen moet dat toch correct zijn.
*natuurlijk hoe de eigenaren met haar omgaan.
*papieren checken (wil perse een met papieren, dus das logisch) ook of ze al gechipt is, want das natuurlijk wel een voordeel al bepaalt het niet direct of de koop doorgaat.
nou dit was zo ong mijn lijst wel waar ik rekening mee ga houden, maar ben vast nog wel iets vergeten dus tips zijn welkom!!!!
Misschien als we voor de 2e keer gaan kijken mocht ze ons wel bevallen! *hoop*