ervaringen stages friesland?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marus

ervaringen stages friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 16:45

Ik dacht er vandaag aan om dit even op bokt te zetten en nu las ik net dat van een andere bokker die ook ervaringen vroeg..Maar ik zou graag alleen ervaringen uit Friesland willen hebben of Groningen.
Wil graag weten of het een geschikt leerbedrijf is en wat een beetje de werkzaamheden zijn enzo.Altijd leuk om te weten.
Nou ik hoop wat reakties te krijgen..

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:32

Wat voor soort bedrijf heb je in gedachten? Er zijn zat stagebedrijven in Friesland.
Wil je een bedrijf waar je mag rijden? Of een fokkerij, hengstenhouder, ...? Wat zijn je eigen ervaringen met paarden, wat wil je precies leren en op wat voor niveau (bv. MBO) moet de stage zijn?

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 20:00

Zijn er niet meer mensen met ervaringen uit Friesland?

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:17

Je kan mij altijd pb-en

XUlyssesX

Re: ervaringen stages friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:57

als je de andere toppic even leest dan kan je mijn verhaal bij Wiepke van de Lageweg even lezen.

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 11:31

Ja Wiepke van de Lageweg hoor je veel positieve verhalen over...Dus daar kan ik natuurlijk ook eens gaan kijken

M_en_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:07

ik heb bij een fok opfok weide gang en pension(in 1) stage gelopen en daar was het heel gezellig heb ik heel veel geleerd en dat was ook in friesland in tjerkgaast en daar zitten ook een paar hengstenhouders maar bij die ik stage heb gelopen mag je ook op de paarden rijde enzo en daar rijden nu ook gehandicapten dat is ook wel erg leuk om daar te helpen en in februari maart krijgen ze daar ook lammetjes en daar vond ik het heel gezellig ook gezelllige mensen om mee te werken