Ervaring slechte service van Indra (Action)?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Ervaring slechte service van Indra (Action)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 15:16

Eind augustus ging de binnenvoering van mijn Indra 3-in-1 beschermers los. Door omstandigheden heb ik deze pas begin september naar de ruitersportzaak terug kunnen brengen.
Na een hoop heen- en weergebel, mail en met tussenkomst van de ruitersportzaak, hebben ze me beloofd om een nieuw paar te sturen, want repareren duurde te lang (duh!).

Ik zit dus nu al vanaf de eerste week van september op mijn beschermers te wachten, iedere week bel en mail ik weer en afgelopen maandag hadden ze beloofd (voor de zoveelste keer) dat ik ze ze maandag met de post mee zouden sturen.

Maar je raad het al: natuurlijk zijn ze er nog niet...

Indra is een heel fijn merk om mee te rijden, maar erg klantvriendelijk zijn ze niet.
Na 3x te hebben moeten zeggen dat ik ze écht nodig had, reageerden ze nóg zo van: ach, het zal wel. De beschermers zijn duur genoeg, dus ik verwacht dan wel een stukje service.

Zijn er nog meer bokkers met (andere, hopelijk positievere) verhalen?

Melf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:08

Pfff... Praat mij er niet van. Ik zit al vanaf de zomer op mijn coolpack's te wachten. Bellen, mailen (aardig en onaardig) het maakt allemaal niets uit. Ik begreep van de plaatselijke ruitersportzaak dat zij hetzelfde probleem hebben.
Jammer hoor, het zijn zulke fijne producten.

Suzanne F.

Re: Ervaring slechte service van Indra (Action)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:45

Ja ik heb ook zo lang moeten wachten op een bestelling van hun via de ruitersportzaak. Zeker 4 maanden.

JazzOrlandoJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:50

@Melf: hopelijk krijg je je coolpacks, ik heb het opgegeven

Melf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 08:12

@JazzOrlando: Ik inmiddels ook hoor. Iedere keer wordt er gezegd; 'morgen krijgen we ze weer binnen en dan doen we ze gelijk op de post'. Ze doen het gewoon niet. Inmiddels wordt er ook niet meer gereageerd op e-mail. Ik laat het maar zo.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 08:17

Ik heb er geen ervaring mee en ken het hele merk niet, maar ik zou het er niet bij laten zitten! Bombardeer ze maar met brieven mails telefoontjes etc. Als iedereen het er maar bij laat zitten blijven ze het doen! Succes! Ik hoop dat jullie je spullen snul krijgen

Edit: typfoutje, Bambardeer is geen woord

Byron15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 13:51

Ik zou elke dag bellen, en e-mails sturen. Dreigen met de consumentenbond wil ook nog wel eens helpen en natuurlijk naar een manager vragen.

Melf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:15

@ Byron 15: Ik heb iets besteld, en niet gekregen, maar er is ook geen geld van mijn rekening afgetrokken voor hetgeen ik besteld heb. Dat is erg vervelend, maar niet meer. Je kan er dan heel veel energie in gaan stoppen en verschrikkelijk gefrustreerd gaan raken, maar de vraag is of je daar ZELF echt iets mee op schiet. In eerste instantie zoek je natuurlijk wel contact met ze, maar na een paar maanden ben je daar ook klaar mee. Uiteindelijk heb ik via een ander kanaal toch een paar Coolpack's te pakken gekregen. Mijn setje is voorlopig weer compleet.

Voor Imker is de situatie veel vervelender. Zij heeft haar kapotte beschermers opgestuurd en deze nog (steeds) niet terug ontvangen.

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:03

ik moest ook maanden wachten.................. De binnenkant werd na 1 week keihard dus moest ik ze terug sturen naar Belgie. Afijn na maanden wachten, bellen, schrijven was ik het zat. Toen heeft m'n vriend gebeld, binnen 3 dagen had ik nieuwe nu 3-in-1 beschermers in huis, wel andere maarja ik had tenminste iets terug.

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:21

Ik heb jaren bij een ruitersportzaak gewerkt en het was altijd drama met Indra.
Man, hoevaak ik die wel niet achter de kont aan beldde, heel klantonvriendelijk.

Melf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 08:55

dione schreef:
Ik heb jaren bij een ruitersportzaak gewerkt en het was altijd drama met Indra.
Man, hoevaak ik die wel niet achter de kont aan beldde, heel klantonvriendelijk.

Dat hoorde ik dus ook bij ons in de ruitersportzaak. Echt heel jammer, want het zijn erg mooie producten!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 09:40

Ergens ben ik wel blij dat ik niet de enige ben, maar het is toch eigenlijk van de zotte dat je zo lang op je spullen moet wachten?

In mijn geval heb ik de mijne (die kapotte) gewoon betaald, dus ik zit te wachten op iets wat al van mij is... triest gewoon. Ik ga zo maar weer bellen met de ruitersportzaak en met Indra.
Ook heb ik al gedacht aan het programma Radar of Kassa!, omdat dit gewoon niet kan...

Byron15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 09:54

Ja als je er al voor hebt betaald, zou ik het ze behoorlijk moeilijk maken.
Zie mijn vorige post.

Zo kunnen ze niet met mensen omgaan.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 14:07

Heb alweer gemaild, ben benieuwd wat ze terugsturen. In de mail heb ik nu gezet dat ik 'lichtelijk geirriteerd' begin te raken van hun service...

lightmorebh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:13

ik ken het maar niet met dat merk heb van iemand van bokt wat gekocht betaald en nooit wat gekregen en neemt haar telefoon niet op . hoop dat ik het ooit nog krijg maar geef het op. en je kan er erg kwaad om worden want tis wel veel geld. fijn die betrouwbare mensen

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 12:00

Lightmorebh, het gaat hier niet om een tweedehands koop, maar om nieuwe beschermers van de leverancier. Het is natuurlijk niet leuk om zo beetgenomen te worden, maar door een leverancier vind ik nét wat anders.