Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

cavaletti schreef:Wij verkopen ze dus van KITT dat komt uit engeland, en is eigenlijk het beste wat er is, en betaalbaar, in Engeland gebruiken ze dit al veel langer, en tja wij nederland huppelt er een paar jaar later achteraan, dus kijk effe op website, volgens mij staan daar de nieuwe fotos al op
0ojannekeo0 schreef:
deze beschermers vind ik ideaal! geen harde stukken en toch beter dan bandages, weet niet precies welke het zijn en het merk weet ik ook niet, heb ze maar een keer omgedaan
Marijn4045 schreef:cavaletti schreef:Wij verkopen ze dus van KITT dat komt uit engeland, en is eigenlijk het beste wat er is, en betaalbaar, in Engeland gebruiken ze dit al veel langer, en tja wij nederland huppelt er een paar jaar later achteraan, dus kijk effe op website, volgens mij staan daar de nieuwe fotos al op
Die site, paardenspul.nl, kan je daar ook bestellen? Ik wil namelijk graag 4 witte wraps kopen, maar het is me niet helemaal duidelijk hoe ik dat aan moet pakken...