gezocht foto's haflingermerrie's

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marianne18

gezocht foto's haflingermerrie's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 13:43

ik ben al een tijd op zoek naar een haflingermerrie en aangezien ik er niet veel reactie op krijg (op mijn zoek pogingen)probeer ik het op een andere manier.
helaas kan ik er geen foto op zetten van de merrie zelf.(computer werkt even niet mee)

ben dus op zoek naar foto's van haflingermerrie's met een brede bles leeftijd rond de 8 jaar.
meer info: heeft een liteken op het achter binnen been
(als je voor der staat volgens mij de rechter.)
het is een haflinger van zeg maar het ouderwets type.
het liefst wil ik er foto's van om te kijken of het diegene is die ik zoek.
weet dat het een domme vraag is maar moet toch iets proberen om haar terug te kunnen vinden om te kjken hoe het met haar gaat.

heb je nog andere ideen meld dit dan.

p.s weet niet of het hier hort te staan maar zou je het dan kunnen verplaatsen waar het wel hoort??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:50

Heb je al eens het stamboek gecontacteerd? Denk dat je via daar meer zult bereiken, zo kan je ook de naam/adres verkrijgen van de eigenaar die op dat moment bij hun geregistreerd is.

Dit is niet bepaald een zinvolle manier, en ik dacht eigenlijk ook dat het niet mocht maar dat je je oproepje in een centraal topic moet plaatsen

marianne18

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 13:54

dat wist ik iet maar heb al vanalles geprobeert namelijk het is niet bedoelt om foto's te verzamelen in dit topic maar dat ze naar mijn e-mail toegestuurd worden.(vergeten bij te zetten) sorry.
nee ze heeft geen papieren dus word een beetje moeilijk.
maar er staat ok als het niet goed staat zou het vplaatst kunnen worden. niet aanvallend bedoelt.

mijn e-mail zet ik er nog neer maar heb je een haflingermerrie met brede bles en leeftijd ong: 8 jaar en ouder pm me even.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:15