overtrekken voor boomlooszadel dekjes zelf maken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

gentille

overtrekken voor boomlooszadel dekjes zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 13:31

hoihoi allemaal. sinds kort heb ik een boomloos westernzadel! (een squareskirt)

nu is het alleen zo dat ik dol ben op felle kleurtjes, blauw, rood, groen maar voor zover ik weet zijn de dekjes er alleen in het bruin en zwart. heeft iemand enig idee of je hiervoor hoezen kunt maken of kopen? of zou je er gewoon een dekje overheen kunnen leggen (net zoals bij westernzadels, dat je soms gewoon een witte pad heb waar je een showblanket(zo heet dat geloof ik) overheen kan leggen?)

heeft iemand een idee hoe ik dat zou kunnen doen? ze moeten wel verwisselbaar zijn.

wie helpt mee brainstormen

groetjes shannon

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:03

dorientjuh

Re: overtrekken voor boomlooszadel dekjes zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:19

Je kunt ook gewoon een gewoon dekje tussen je grandeurpad en je zadel leggen,dit staat ook op www.boomloosrijden.nl .

Antheman

Re: overtrekken voor boomlooszadel dekjes zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:20

dorientjuh schreef:
Je kunt ook gewoon een gewoon dekje tussen je grandeurpad en je zadel leggen,dit staat ook op www.boomloosrijden.nl .

Dat lukt me echt niet hoor. Dan hou je veel te weinig ruimte bij de schoft over en krijg je daar weer drukplekken van-.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:39

Ik ben van plan om een oranje "dekje" te maken die precies even groot is als de pad, maar dan zonder vulling. Zodat ik hem op de pad kan leggen.
Dan is dat gewoon een heel dun dekje van een lap stof, die beinvloed de werking van de pad niet.