Pagony Rennes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pagony Rennes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:37

heeft er iemand ervaring met dit hoofdstel?? Ik heb al een ander pagony hoofdstel alleeen daar passen de lederstukjes van niet goed in de passantje. dat is de pagony Baseline

Ik ben opzoek naar een hoofdstel met zilveren accenten in de neusriem (frontriem hoeft niet)
Bij piaffe zag ik hem ook van de HH maar ben eigenlijk niet bekend met de kwaliteit van de HH
Afbeelding
Dit is de pagony

xx_Irisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:40

Mijn ervaring is dat de kwaliteit van HH beter is dan die van Pagony.

Maar de prijs is naar de kwaliteit..
het is geen kieffer, dus die kwaliteit mag je ook niet verwachten.

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:35

ik heb de rennes, van me zusje gehad, en ik heb hem in de olie gelegd omdta het leer nogal stug was... nou, er is weinig van het leer over nu.. echt slechte wkaliteit hoor.... dus ik zou hem afraden...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:34

Dus de HH is beter..? Ik heb nu ook een pagony en dat leer vond ik vrij goed..niet je van het maar dat kun je ook niet verwachten voor die prijs..

TobyW

Re: Pagony Rennes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:41

Mijn vriendin heeft de Rennes van me voor Sinterklaas gekregen. Het is idd ietse stug, en de leerkwaliteit is slechter dan die van mijn Kieffer hoofdstel. Maar met een beetje afstand ziet het eigenlijk goed uit, ik ga het waarschinjlijk als wedstrijdhoofdstel gebruiken.

Toby

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 15:00

Ik wil m ook nog steeds

Ik heb de jaaraanbieding van vorig jaar. Die heb ik 2 weken in de olie laten trekken en daar heb ik echt een súper hoofdstel aan

fancylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:53

ik heb hem ook!
ik vind het juist een heel mooi ding
ik heb hem 2x ingevet toen ik hem had en sindsdien eigenlijk nooit meer (ik heb hem nu een half jaartje ofzo)
ik vind het leer juist helemaal niet stug ofzo.. ja natuurlijk is hij niet van de kwaliteit van de kieffer die me zus heeft maarja dat zie je dan ook wel in de prijs
ik vind het gewoon een prima hoofdstel hoor ik ben er heel erg tevreden mee

AnoukShel

Re: Pagony Rennes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:55

Nou de gouden kleur moet je absoluut niet nemen, want na 2 weken gebruiken verkleurd die al naar het zilver toe..

En ja zoals iedereen zegt, erg Stug leer..

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:04

Ik heb hem ook en ben er erg blij mee. Kan je alleen nog niet vertellen hoe hij blijft, ik heb hem pas 3 weken in gebruik

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:56

Ik zou toch maar voor de HH gaan, die zijn meestal wel goed