De volgende week ook op maandag moest ik hem scheren. Geen probleem vind ik hartstikke leuk om te doen.
We hadden hem sedaline gegeven (doen we daar altijd)en toen ik wou beginnen begon hij al raar te doen. Wij de praam omgedaan en toen ging het scheren wel.
had hem al bijna helemaal af aan 1 kant alleen de benen nog en een klein stukje bij de lendenen.
Plotseling slaat hij mij keihad tegen mijn bovenbeen aan...... ik helemaal in shok
Scheermachine viel op de grond maar was gelukkig niet kapot. hij kwam alleen wel onder het paard te liggenen stond nog aan... Ik snel de stekker eruit getrokken en ben voor de eerste stal gaan zitten.
Khad ook last van me gezicht en toen bleek dat ik een snee had van de scheermachine.... die was tegen me gezicht gegaan tijdens de klap..
Heel erg bloeden enzo maar ik heb nu nog wel mooi een ijzer in me been staan en heb nog geluk gehad want als de scheermachine in me oog terecht was gekomen.....
Maar gister moest ik er weer op hem rijden... Ik helemaal in de stress had het al zolang mogelijk uitgesteld.
Ging hem eerst maar longeren zodat hij niet meer zo fris zou zijn... Bokken als een stier dat hij deed enzo, ik nog meer in angst. toen werd het tijd om op te steigen.. ik durfde echt niet (grote angst dat ik weer val en me enkel helemaal kapot gaat) ben er uiteindelijk ook niet opgestapt
maar toch baal ik ervan dat het me niet meer lukt... hoe zou ik het beste hier overheen kunnen komen??? het is al wel 4/5 weken na die ongelukken....
wie kan mij helpen????????