Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dus maak je geen zorgen.. en dat van dat zand of beton,, dat maakt niet uit, ze staan sowieso stil op een stal. Volgens mij maakt het ook niet uit of de stal groter is, ze gaan heus geen rondjes lopen in een wat grotere stal, ze kunnen zich er toch niet in uitleven. sammie_44 schreef:Mijn paard heeft als ik een dag of 2 niet rijd last van stalbenen, het kan geen kwaad
sammie_44 schreef:@ Monsera: Umh,, ik mishandel dus uit jou woorden mijn paard?? Umh juist ja. Mijn paard komt elke dag buiten en elke dag komt ie in de kas, waar paddocks staan waar ze andere paarden kunt zien. Ze is hartstikke gelukkig en nog nooit zo best geweest sinds ze daar staat. Jij weet ook niet wat er met het paard gebeurt is waardoor ik niet elke dag kunt rijden,dus ik zou als ik jou was niet meteen een conclusie trekken.
monsera schreef:Als je paard zo vaak buiten komt snap ik niet waarom ze nog stalbenen krijgt mss krijgt ze te veel voer als je niet komt rijden en ze alleen maar los staat?