paard met talg- of zweetklierbultjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tessake

paard met talg- of zweetklierbultjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 13:47

oke mijn paard heeft dus talg- of zweetklierbultjes, ze heeft van de veearst 2 spuiten gekregen en heb ook een shampoo gekregen waarmee ik haar moet wassen
maar met dit koude weer een geen goede mogenlijkheid om haar tewassen heb ik het nog maar een paar keer kunne doen, het is nu al 2 weken geleden dat de veearts is geweest en op de plekken waar ik haar heb gewassen begint het beter tegaan maar toch heeft ze er nog last van.

Nu heb ik op de stie van de paardendrogist gelezen dat gist in het voer temengen zou helpen tegen die bultjes.

Biosaf Gist
Levende gistcultuur. Voor de natuurlijke ondersteuning van de stofwisseling en de eiwitopname.

Afbeelding

Heeft iemand hier ervaring mee zoja helpt het?
en voor de gene die er geen ervaring mee hebben denken jullie dat ik het zou moeten proberen? ik wil wel maar heb gewoon niet zoveel ervaring met van die producten dus weet echt niet of het wel allemaal waar is
maarja kan het beter eens uitproberen zeker want kwaad zal het normaal gezien toch niet kunne...

Tessake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 18:31

niemand?