jong shetje!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

88marije88

jong shetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 19:26

hoi!

Ik had even een vraagje, en ik vroeg me af of jullie iets weten. Het zit zo: Sinds een week heb ik er een shetland van 1,5 bij. Ik probeerde of ze haar voetjes voor me opwou tillen. Eerst deed ze dat wel, wel en beetje snel en onrustig. Toen ik het de volgende dag weer eens probeerde hapte ze naar me toen ik haar been wou aanraken. Nou vroeg ik me af,zou dat nog nooit met haar gedaan zijn, of zou er iets anders zijn?
Misschien zijn er meer met deze ervaring?Of iemand die weet hoe ik dit kan aanpakken?

Groetjes!

Pluttersput

Re: jong shetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:28

Hej,
Ik denk dat je gewoon veel geduld moet hebben. Misschien kan je gewoon proberen om eerst haar voetjes te aaien, en dan steeds iets verder uit te bouwen. En als je bang bent dat er iets mis is, t even aankijken, en anders de DA bellen.
Groetjes, mij

ilsejee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:28

waarschijnlijk nog nooit gedaan of slecht geoefend (bij hoefsmid op de rug/zij gelegd ofzo). Ga lekker oefenen zou ik zeggen, leuk doel!

88marije88

Re: jong shetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 19:32

Ja zoiets dacht ik ookal! En ja inderdaad is erg leuk om ermee bezig te zijn!

whisperramse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:35

mijn twenter deed ook zo.
ze wou onder geen beding haar voet geven (en ja zij is een KWPN, ietsje groter )
heb gewoon met een borstel beentjes beginnen borstelen, na tijdje proberen oppakken en flink belonen als ze braaf was, vooral dat snoepje onthoudde ze goed