Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
op een wedstrijd ofzo, naam vergeten ... 
Mirthe_ schreef:Jullie zullen het wel niet geloven maar het is toch echt waar: Wij hebben thuis*jaja* 2 Zebra's!
Verkeerde knop. Maar ja. Met een van de twee zebra's (de hengst) hebben we een paar keer gereden. Het is niet zo dat je de sterren van de hemel rijd. Maar we konden er met zadel op zitten. En Dat vond hij niet zo erg. Dat is wel stoer. Maar de merrie is nog een beetje schuw. Maar het is heel leuk, ook heel mooi om ze in de wei te zien lopen. Ze hebben wel een ander gedrag van pony's. Eigenlijk wel logisch maar omdat het familie is zou je denken dat het verschil niet zo heel groot is.
..en we zijn ze tam aan het maken.. binnekort krijgen ze veulentjes
... dan gaan we er pas op de zebra's rijden.. ze zijn egt heel mooi
.. want ze zijn heel gemeen tegenover andere beesten.. eerst dacht ik dat het leuk was om mijn paard erbij te zetten.. maar daar zie ik nou tog van af
ILOVETARO schreef:Ik heb pas die film nog gekeken met dat meisje die op die zebra rijdop een wedstrijd ofzo, naam vergeten ...

miekelover schreef:laat maar eens foto;s zien van de mensen die thuis zebra's hebben

MiSjUhLoVe schreef:ILOVETARO schreef:Ik heb pas die film nog gekeken met dat meisje die op die zebra rijdop een wedstrijd ofzo, naam vergeten ...
Streep wil racen?
vond het wel een leuke film
ahah .. echt leuk gedaan
Faniek schreef:miekelover schreef:laat maar eens foto;s zien van de mensen die thuis zebra's hebben
Je haalt me de woorden uit de mond
Zijn er dan ook nog zebra's die ik op de foto mag zetten is wat makkelijker dan in de dierentuin en vind ze zo geweldig
Albertine_N schreef:Toch vreemd dat al die mensen die hier een zebra in de achtertuin hebben staan er geen melding van maken in hun profiel.
Zou het dan toch niet waar zijn? Albertine_N schreef:Toch vreemd dat al die mensen die hier een zebra in de achtertuin hebben staan er geen melding van maken in hun profiel.