slechte dromen van je paard...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

slechte dromen van je paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 18:36

tegenwoordig is het een kritisch moment...
door verschillende omstandigheden en blessuren van mijn vz haf, kan hij elk moment worden ingeslapen zodra het slechter gaat...

nu heb ik de laatste tijd van die nare dromen dat ik in de school bus zit en naar de wei kijk (doe ik altijd) en dat ik een blauwe bash zie liggen...(je weet wel)

soms houd het hiermee op,de droom stopt, en soms laat ik de bus stoppen en loop naar hem toe en aai hem terwijl ik m'n ziel uit het lijf huil.

dan wordt ik wakker en is mijn kussen nat van het huilen.
wie heeft dit ook meegemaakt, of tips ?

(wat voor blessure enzo, weet ik allemaal niet , het heeft met zijn been te maken maar het is m'n vz paard en ik weet er dus niet veel van.. gelieven niet hierover te vragen)

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:41

dat heb ik nou ook.. ik heb het toevallig gister tegen me moeder vertelt, m'n veulen is een paar maanden terug in de sloot gevallen en sinds toen heb ik zóvaak nachtmerries over soort gelijke dingen, zondag ochtend werd ik wakker en toen wist ik dat ik dat had gedroomd maar ook dat het al heel vaak gebeurd was en t' is 1x gebeurd dus dan heb ik blijkbaar die droom heel vaak..

Woest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 18:43

vreselijk gevoel hé!
vandaar dat ik er af wil komen!
ik heb hem vandaag NIET in de wei zien staan (alle twee niet) .. en mocht van mama er niet naar toe...
het zal vast niets zijn, maar toch schuilt er bij mij iets in een hoekje..

Sily

Re: slechte dromen van je paard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:53

Ik denk dat het heel normaal is dat je op dit moment deze dromen hebt, tegelijk verwerk je wat van de schok die zoiets toch mee geeft en is het dus ook gezond.

De dromen zullen wel minder worden als ze ingeslapen is of als er ander nieuws is, op dit moment is het gewoon iets waar jij logischerwijs heel erg mee bezig bent en dat moet er toch op een manier uit.

Sterkte

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:08

Ik ga helemaal met Sily mee...
Ik heb ongeveer ook zoiets gehad, alleen wist ik niet dat mijn 2 verzorgpony's (vlak achter elkaar) kwam overlijden, wel had ik elke keer van te voren ook van die nacht merrie's..

Ik wens je heel veel sterkte...

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:31

ik heb ook weleens gedroomd dat de geboorte van mijn drachtige merrie niet goed ging, niet dat ik huilend wakker werd, maar heb het dus al een paar keer gehad. het is mijn eerste keer en ben dus ook erg bezorgd. terwijl daar geen reden toe hoeft te zijn. Snap je verhaal dus wel, en ik weet niet hoe je er vanaf kunt komen...

Jooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:54

Dat is naar zeg! Zoiezo dat je je paard misschien in moet laten slapen, maar dat je er dan ook nog van die nare dromen over hebt maakt de situatie niet beter natuurlijk.
Ik denk dat je het best met iemand kan gaan praten met je moeder misschien? Die dromen komen namelijk niet zomaar ergens vandaan natuurlijk. Ik hoop dat je binnenkort weer lekker, ongestoord kan slapen en verder heel veel sterkte !!