Mijn paard heeft een trailer probleem, wie kan dat oplossen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

JulienSVU

Mijn paard heeft een trailer probleem, wie kan dat oplossen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 11:44

Mijn paard probeert uit te breken in de trailer, hij ramt met zijn volle gewicht tegen het schot en zit op zijn kont en valt. Dit is zomaar gekomen zonder ooit een nare ervaring te hebben gehad. Hij staat vaak naast een ander paard maar dit maakt geen enkel verschil. Nu zoek ik iemand die dit soort problemen op een vriendelijke manier aan huis kan oplossen in de omgeving van Leeuwarden (friesland).
En wie heeft goede ervaringen met een bepaald persoon en wat kan ik verwachten?

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 23:57

http://www.montyroberts.nl deze heeft een trainingscentrum in oudenhoorn zitten.. Annemarie van den toorn komt aan huis om problemen op te lossen. Dit werkt echt altijd.. kosten tussen de 50 en 75 euro.. Ik heb hun op de show gezien en daar was een paard dat platgespoten niet te laden was en normaal helemaal niet, binnen 20 minuten uit zichzelf in draf de trailer in... succes ermee
Laatst bijgewerkt door Karin op 17-12-05 03:09, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: tel.nr. verwijderd, alleen toegestaan via PB

Sim

Re: Mijn paard heeft een trailer probleem, wie kan dat oplos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 00:32

Telefoonnummers mogen niet in een topic. Wel per pb. Ik tem even.

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 00:36

www.paardenbegrijpen.nl het is wel een end weg voor jou dus weet niet helemaal of dit gaat maar bij ons op stal waren er ook een hoop trailer problemen en die zijn nu opgelost