Mss domme vraag maar ik vroeg me dat eens af
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

venusjah schreef:Ik dacht altijd dat het niet mocht omdat ze er zo magneten ofzoiets in konden steken zodat het paard beter ging lopen.
Maar weet niet of het waar is

Qimm schreef:venusjah schreef:Ik dacht altijd dat het niet mocht omdat ze er zo magneten ofzoiets in konden steken zodat het paard beter ging lopen.
Sinds wanneer lopen paarden beter door magneetjes?!![]()
Dan wil ik ook magneetjes in de bandages stoppen bij de mijne!
Qimm schreef:venusjah schreef:Ik dacht altijd dat het niet mocht omdat ze er zo magneten ofzoiets in konden steken zodat het paard beter ging lopen.
Sinds wanneer lopen paarden beter door magneetjes?!![]()
Dan wil ik ook magneetjes in de bandages stoppen bij de mijne!
Een medisch wonder! Urielle schreef:Er werden idd allemaal enge dingen onder gedaan, van gewichten tot stroomelementjes.

Ik gebruik ze wel eens bij de hackney's, om de achterbenen om die er beter onder te laten komen en die spieren dus krachtiger te laten worden. Niks zieligs aan, doet ze niet zeer en wordt gebruikt voor spiertraining. En ook wij mogen er niet mee rijden op de wedstrijden, en ook niet op het voorterrein. Een loden ring wordt echter wel gedoogd, vind de DB minder zielig omdat dat geen herrie maakt.
(DB is zich aan het bemoeien met allerlei regels van de KNHS, vandaar)
Qimm schreef:Hihi, dat je dat gelooftEen medisch wonder!
Maar daar gaat het hier nu even niet om.
Het is namelijk niet waar. Snowytje schreef:Dan moeten ze het bij springen eigenlijk ook verbieden want daar stoppen ze ook vanalles in de peesbeschermers en strijklappen!

Snowytje schreef:Dan moeten ze het bij springen eigenlijk ook verbieden want daar stoppen ze ook vanalles in de peesbeschermers en strijklappen!