ruitergilde zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mizsz_Kitty

ruitergilde zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 18:32

hoe goed is een ruitergilde zadel??
hoort dit bij de middenklas zadels of niet..
wil er namelijk een kopen van een kennis, maar weet niet of het een kwaliteitszadel is of niet....

alle info welkom

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:49

Het is idd een middenklasse zadel. Het is niet te vergelijken met een KN enzo, maar ook zeker niet met een zadelmarkt zadel.

Ik heb er een tijdje mee gereden. Ik vond het een erg fijn zadel. Hij hoort denk ik een beetje bij de JC, Kentaur enzo prijsklasse.

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 12:42

verder niemand??

RedFlame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:26

Hij is wel wat mindere kwalitiet leer dan de Kentauer hoor en zal rond de 400 euri ligggen, te vergelijken met pagony van divoza.

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:40

hey heb er zelf een gehad. en aan laten meten maar mijn pony kreeg er drukplekken van. op de ponyclub hadder er ook een paar mensen er 1tje en die banden die schijnbaar over de zitting van je zadel lopen onde t leer schijnen niet zo sterk te zijn, die kwamen er bij hun na een tijd gewoon doorheen dat je t zag lopen onder t leer. niet echt helemaal stuk ofzo...ik ben er zelf niet zo tevreden over...

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:53

Heb lang op zo'n zadel gereden. Toen de kussens opgevuld moesten worden zij de zadelmaker dat reparaties en dergelijke alleen gedaan k den worden in oostenrijk of zwitserland daar waar ze gemaakt worden. weet even niet meer welke van de twee. zadel was weken weg. Wel goed gereapeerd overigens

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 17:18

Xox schreef:
Heb lang op zo'n zadel gereden. Toen de kussens opgevuld moesten worden zij de zadelmaker dat reparaties en dergelijke alleen gedaan k den worden in oostenrijk of zwitserland daar waar ze gemaakt worden. weet even niet meer welke van de twee. zadel was weken weg. Wel goed gereapeerd overigens

maar vond je het goede kwaliteit? en de zadelmaker???

vind het toch belangrijk om een zadel te kopen die ook wat langer meegaat